Selasa, 14 Mei 2019

JANGAN FITNAH TUAN HAJI INI









WAHAI

PENGAMAL

MEDIA SOSIAL

JANGAN FITNAH

TUAN HAJI INI

DIA SEOARNG

 JUJUR  WARAK

LAGI ALIM

SELALU HANTUK

KEPALA PADA

BATU ITAM

TUAN HAJI INI

PEMIMPIAN MUDA

MELAYU ISLAM

YANG BERBAKAT

AKAN JADI

PERDANA MENTERI



Saya tak terlibat dalam skandal Yapeim, kata Asyraf


Tuan Haji ASYRAF Wajdi Dusuki menafikan beliau terlibat dalam dakwaan skandal penyelewengan di Yayasan Pembangunan Ekonomi Islam Malaysia (Yapeim) semasa memegang jawatan timbalan menteri di Jabatan Perdana Menteri dalam kerajaan sebelum ini.

Dalam satu kenyataan di Facebook, Ketua Pemuda Umno itu berkata selama jadi timbalan menteri, beliau tidak pernah terlibat dalam apa juga aspek pengurusan yayasan tersebut.

“Sepanjang memegang amanah sebagai Timbalan Menteri, saya tidak pernah terlibat dalam apa juga aspek pengurusan Yapeim apatah lagi untuk menerima apa-apa imbuhan daripadanya,” kata Asyraf, hari ini.

Beliau mengeluarkan kenyataan itu selepas pendedahan mengenai beberapa dakwaan penyelewengan di Yapeim, yang terkandung dalam laporan pelan tindakan dan penstrukturan semula Yapeim yang dilihat oleh The Malaysian Insight.

Menurut Asyraf, beliau kesal namanya cuba dikaitkan dengan isu yang berbangkit dan ditularkan di media sosial.

Tambahnya, beliau sudah menjawab soalan mengenai Yapeim di Parlimen beberapa tahun lalu kerana yayasan itu adalah di bawah Jabatan Perdana Menteri.


HANG PERCAYA

MALAON 

PUKIMAK NI

JUJUR BAIK

TAK RASUAH

SABENARNYA

MALAON INI

BERSELINDUNG 

DENGAN  JUBAH

ISLAM

KAH KAH KAH


-------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

jaman spiritual renaissance cukup dengan sejembut bulu janggut....berkopiah, bersongkok, berskullcap, bertopi ibadah, berbalut kepala sudah cukup dengan image tuh....beza nya orang akan beli sekira nya sang penyangak agamawan guna mid-range vehicle (top of the line musti lah Bentley, Mercedez, Bugatt dll) seperti vellfire, ke Audi ke....tapi kalau pakai kapcai kira standard dalam kampung jer lahhhhh...................