Khamis, 8 Ogos 2019

BUKAN DONGENG








JANGAN

KETAWA

INI

CERITA

BENAR

LAGI

SAHEH

Najib pernah jadi sasaran penembak tepat

KUALA LUMPUR –  Najib  hari ini menceritakan detik cemas apabila beliau pernah menjadi sasaran penembak tepat dalam insiden yang berlaku setahun setengah sebelum Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14) yang lalu.

Beliau yang juga Pengerusi Lembaga Penasihat Barisan Nasional (BN) berkata, insiden itu berlaku di Pejabat UMNO Bahagian Pekan dan semasa kejadian beliau tidak berada di situ.

Katanya, perkara itu juga tidak pernah dihebohkan sebelum ini serta tidak ramai yang tahu mengenainya.



BRO  LU 

JANGAN KETAWA
MALAH ADA

PERCUBAAN

NAK LEDAKKAN

NAJIB GUNA

BOM ATOM

LU  TAK TAHU

INI KERJA 

ZIONIS ISREAL

NAK HANCURKAN

NAJIB

PEMIMPIN ISLAM

YANG SUCI

LAGI SYUMUL

WARAK

PERNAH BERI

SALAM PADA

KUBUR


---------

6 ulasan:

Awanama berkata...

Atoklu lagi suci...alhuburi lu jilat jubo..lim kit kat lu jilat kote..ahhh sial la lu

Awanama berkata...

dengar crita senapang tu made in china.....najib kawtim dgn china, peluru tu ngelak daaaa

Awanama berkata...

maha betul kata najib ni..mmg ada penembak tepat..penembat tepat ketika itu adalah rakyat malaysia..pada ketika itu khat jawi belum diwartakan oleh menteri berpendidikan..

Awanama berkata...

pok jib dah tahu akan masuk hotel sg buloh, nak kowtim dengan doktor mental tu, kah kah kah atau semua wayang belaka, belakang tirai ada rundingan berjalan ???? che det boleh kowtim.ngan umno ...atau sebaliknya...org politik bie banyak muslihat, banyak tipu dalih, bohong...kah kah kah, dua Kali jadi piem pun perangai masih sama..
belit belit pecah perintah, Mana pi United Malaysia ??? kah kah kah

dulu mahathir cakap
kalau melayu malas
kalau cina tipu
kalau India mabuk
kah kah lah
masih sama atau
kalau melayu rasuah???
cina apa ???
India.????
mereka nie guna perkauman lah pecah belah rakyat sampai jadi begini

Awanama berkata...

Penembak tepat tu tembak apa? Peluru atau air mani? Skarang fesyen hisap kote, tembak jubur. Siapa nak tembak jib?

Unknown berkata...

Raja Maki.. Takdak class