Jumaat, 27 Disember 2019

BACA SEKALI LAGI





BACA LAGI


Hishamuddin Rais ini adalah manusia yg paling gumbira jika bangsa Melayu dpt dihapuskan di muka bumi. Tulisan²nya berselindung di sebalik tradisi² Melayu, makanan² Melayu.. Namun lebih kpd sukakan Cina dan pro komunis. Jika tidak, Mkini tak akan sediakan satu kolumn khas utk dia.

Dulu dia penyokong tegar Anwar Ibrahim. Kini beliau beralih arah menyokong DAP dan sudah masuk agama DAP. Malah dgn Anwar pun ditibainya.

Jika dlm filem P Ramlee, watak beliau adalah Buang (Salih Kamil). Beliau kononnya cool boleh menjadi talibarut kpd sesiapa terutama komunis dan amat² memusuhi Islam serta tidak mesra Melayu.

Nak cari bukti, lihat saja ratusan tulisan² dan rampaian²nya. Tulisan² beliau tiada roh agama dan hanya dipenuhi agenda² komunisma dan tiada arah tujuan. Menyokong Cina pun tidak, menyokong Melayu jauh sekali, apalagi Islam yg diinjak² sekian lama oleh beliau. Rakan²nya rata² tidak mesra Islam dan apalagi yg Melayu boleh harapkan dari si tua ini melainkan penghujung hayat dan kehidupan abadi yg ngeri yg dijanjikan Allah sedang menanti.

Tiada apa yg Melayu boleh banggakan dgn Isham ni melainkan bangsa sendiri hancur dan tak tahu hala hidup kemana. ðŸ˜ŽðŸ˜ŽðŸ˜Ž
LikeReply14h






-----------

Tiada ulasan: