Rabu, 11 Disember 2013

BERITA BAIK UNTUK SEMUA




Pindaan hanya perlembagaan Umno, bukan Persekutuan
SHAH ALAM - Pindaan perlembagaan berhubung Islam agama Persekutuan dengan memasukkan sekali definisi Ahli Sunnah Wal Rasuh, hanya tertakluk di bawah perlembagaan Umno.

Menteri di Jabatan Perdana Menteri,  Jamil Khir Baharom menyatakan perkara itu apabila ditanya kewajaran meminda Perlembagaan Persekutuan berkaitan isu sama.  

Jelasnya, pindaan perlembagaan untuk memasukkan ajaran Ahli Sunnah Wal Rasuah hanya akan dilakukan terhadap perlembagaan Umno dalam perkara 3, seperti yang dinyatakan Najib  Razak.


KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit...TERIMALAA HAKIKAT... kah kah kah..

kah kah kah..UNTUK PERPADUAN UMMAH..... kah kah kah..

kah kah kah..PERLEMBAGAAN WAJIB DI UBAH... kah kah kah..

kah kah kah...TAHNIAH... SUNNI WAL RASUAH.... kah kah kah


----------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ahli ahli UMNO UK Perdana bersedia dengan perlembagaan baru...perlu mengucap semula atau hanya jadi-jadian...cari makan?

Monggol berkata...

Hahahahah...mati mati aku ingat selama 40 tahun aku hidup...aku berak...aku mengawan...aku mengketuankan kerajaan malaysia di malaysiani....aku ingat negara islam...rupa rupanya aku hidup dinegara kapir.....hahahahHhha.....bila panvgil kapir marah...rupa rupanya marah bukan apa.....rupa rupanya marah jadi negara kapir paling rasuah di dunia...hahhahahhaha......dibulan dan dilangit......pun paling rasuah.....sia sia pendapatan perkapita aku....baik aku rasuah juga....jom ajar anak anak kita rasuah....hanya di malaysia yang terbaik kualiti rasuah nya......hahahhha...bangganya aku hidup dinegara kapir yang rasuah ini...banggggggaa sampai menitik air mani.......hahahhahhhha.......

Tanpa Nama berkata...

cos i won't take no more
no more, no more of your lies
no no no no more, more

you mean one thing and say another
trying to confuse your brother.

- ken hensley to amno