Isnin, 23 Disember 2013

SEMUA TELAH DI TETAPKAN




SEMUA TELAH DI TETAP KAN
KAH KAH KAH


Kos Sara Hidup Meningkat, 
Bukan Salah Umno - Isa Samad
KUALA LUMPUR: Rakyat tidak seharusnya menuding jari kepada Umno mengenai kenaikan harga barangan keperluan serta kos sara hidup, kata Pengerusi Felda,  Isa Samad.
Beliau yang juga Ketua Umno bahagian Teluk Kemang berkata, kenaikan tersebut merupakan perkara yang tidak dapat dielak oleh mana-mana kerajaan yang memerintah.
Malah, katanya, rakyat perlu memahami serta cuba menerima perubahan situasi tersebut dari semasa ke semasa disebabkan faktor ekonomi dunia tidak menentu.
"Itu kita tak boleh elak, nak marah pada Umno sebab apa, kalau marah pada Umno harga tidak boleh turun...kos hidup (tidak boleh turun)...jadi jangan terlalu emosional.
"Kita minta masyarakat memahami kenapa kos ni naik, kenapa pengurangan subsidi itu terpaksa kita buat, demi untuk menjaga keadaan ekonomi negara," katanya kepada pemberita ketika ditanya apakah Umno sebagai tunjang kerajaan akan disalahkan berikutan kenaikan harga barangan dan kos sara hidup.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit..TOLONG JANGAN SALAHKAN  KETUANAN MELAYU.... kah kah kah..

 kah.... INI TAK KENA MENGENA DENGAN NAJIB DAN ROSMAH... kah kah ah..

kah kah kah...SEMUA SUDAH DI TENTUKAN.... kah kah kah..

kah kah kah... SEMUA TELAH DIJANJIKAN... kah kah kah..

kah kah kah... TAK CAYA TANYA YA USTAZ FATUL BARI.. kah kah kah


----------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kalau jual agama inilah hasilnya......kah..kah....kah......kalau jual bangsa akan jadi tong sampah..apa bangsa boleh masuk.....kah.....kah.....kah.....nak tahu...komunis bukan lagi ancaman kepada dunia globalisasi....mereka membantu mengerakkan kemajuan teknologi....puak pelampau adalah ancaman kepada dunia globalisasi....pelampau agama.....jual agama dan bangsa.....pelampau kuasa....jual intergriti dan suka tipu rakyat.pelampau rasuah......ingat semua dia boleh beli...perawan gadis pun dia nak beli.......kah....kah....kah.....jangan lupa ikut nasihat menteri cap ayam.....kalau nampak isu agama kurang laku, kita jual isu bangsa pula......kah....kah..kah

Tanpa Nama berkata...

KAH KAH KAH ....
Betutu, bukan salah UMNO.

Yang salah rakyat semua, tulah kenapa undi UMNO

KAh KAH KAH ....

DIDI KOTA BELUD berkata...

I would like to call you........what.????...you dont heard what i say....???...... I SAY SAM MAD.......the short spaky male pig.....speaking speaking like starring.......not menteri but power speaking....why....like i sad....I SAD SAM MAD....MAD MEN......hehehehhe...i relax my case my freelorder.......