Khamis, 16 Oktober 2014

BERHUDUD HUDUDLAH





GAMBAR HIASAN SAHAJA
HUDUD DI BERUNAI
nak tanya hudud di kelantan 
sultan dan anak raja
kena hudud atau tidak
saje nak tanya
janga marah
kah kah kah


 Mohd Nassuruddin Daud
KOTA BHARU - Kerajaan Kelantan tetap melaksanakan Undang-Undang Jenayah Syariah II (Hudud) di negeri itu walaupun tidak dipersetujui oleh masyarakat bukan Islam.


  • Rasuah Tanah Balak : Pas Jangan Ghairah Ugut Saman ...

    KOTA BAHARU 24 Dis – Kerajaan Pas Kelantan disaran memberikan penjelasan lebih lanjut dengan tampil ke depan bersama bukti-bukti yang lebih kukuh ...
  • Rasuah balak Terengganu.. rasuah satu... - Dewan ...

    https://www.facebook.com/.../posts/14288584921189...

    Translate this page
    Rasuah balak Terengganu.. rasuah satu jenayah, pelaku rasuah adalah penjenayah. adakah UMNO/BN masih layak utk ... Dewan Muslimat PAS Pusat (DMPP).
  • PR dedah bayaran rasuah balak Terengganu - Parti Islam ...

    https://www.facebook.com/paspusat/.../550509301649...

    Translate this page
    PR dedah bayaran rasuah balak Terengganu. ... Parti Islam Se-Malaysia (PAS) Pusat · March 12, 2013 ·. PR dedah bayaran rasuah balak Terengganu.
  • .KAH KAH KAH


  • sokong
    sebelum potong tangan
    tolong siasat kes balak
    saje nak ingatkan
    jangan marah
    nanti potong saham

    KAH KAH KAH


    ----------

    6 ulasan:

    Awanama berkata...

    TT,

    Di sebuah Negeri Punai Beracun, berlakulah Si Punai telah mencelupkan Punainya kepada cinta nan agongnya yang bukan Islam.

    Apakah Halal perbuatan ketua segala Punai ini apabila Ketua Punai = Ketua Agama Anjuran mendakwa Ketua Punai ini?

    Serunai

    Awanama berkata...

    Sapa lantik mereka ni ? Yg menjadi penjaga moral akhlak ni ? Mereka ini betui semua kah ? Saje nak tanya lah ? Cermin diri itu dulu lah ? Asyik nak hantar orang ke syurga konon tapi diri sendiri penuh dengan perbuatan mungkar dan neraka... kah kah kah....syurga neraka ini ayat arab kah ? Bodoh sungguh aku... banyak.bertanya kah kah kah....ciplak lebai ciplak ustaz dah banyak... pakai kopiah simpan janggut pakai serban terus angkat kah kah kah...tapi perangai kah kah kah ... nak.perbodohkan melayu tu... melangut orang mendengar hujah 2 kah kah kah... berapi api hujah..berteriak teriak memberi nasihat tapi habuk pun tarak kah kah kah...jangan ajak semua pi syurga saja... nanti neraka jadi kosong... susah tu kah kah kah nanti jib dan ma tinggal dua aje di sana kah kah kah

    kampong lad berkata...

    hudud & pas umpama enjin & bateri. bila bateri kaput, enjin tak boleh hidup.

    Awanama berkata...

    Aku tgk gambo kt atas, tetiba rasa nk Pak chu cheng... Kalo Pak chu cheng agak2 kena hukum apa ek.. Jel? ISA? sebat? potong toooot? Kena tangkap khalwat amat JAIS? minta pencerahan tt Muahahaha..

    Awanama berkata...

    Perkotak brahing tak pula ugut bako bendera atau pejabat parti yang sedang berkuasa tapi menolak perlaksanaan undang2 hudud.ini bukan cerita pasal mempertahankan islam dengan bako bible tapi ini agenda menegakkan syiar islam.rugilah presideng perkatak kebal undang2 tapi tak mampu tegak hanya prrtahankan sahaja.

    pasir jerlus berkata...

    Hahahaha.....hahahaha.....hahaha........!