Khamis, 16 Oktober 2014

TIGA ATAU TIGA RATUS GADIS






KOMENTAR
dalam dunia penulisan
dalam dunia wartawan
ada satu kata-kata hikmat
' don't mention the elephant'
'jangan sebut hal gajah'

apa maknanya ini?

maknanya seorang menteri 
juga ketua pemuda
gerombolan ketuanan melayu
dalam satu perbincangan khas
telah menyebut nama sang gajah

walau memperlekeh
anak anak melayu
gadis atau jejaka melayu
yang menjadi ahli dap
walau pun dikatakan sebagai ilusi
ianya memberi makna bahawa
apa yang dilakukan oleh dap tepat
langkah dap menakutkan
united malays national organisation

jika hanya ilusi kenapa diperlekeh
kalau tak penting kenapa ambil pot

ertinya imej kecinaan  dap mula pecah
perlahan lahan dap membina imej baru
meninggal sejarah kercinaan
dan mewujudkan imej bumi tanah melayu


jika ini tidak benar
kenapa saorang menteri terpaksa
memperlekehkan langkah positif dap

dalam politik apa yang musuh kita suka
itu jangan di ikut
apa yang musuh kita tak suka
itu adalah jalan tepat dan betul




3 gadis Melayu masuk DAP ‘hanya ilusi’, kata Khairy


Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin Abu Bakar tidak bimbang dengan tindakan 3 gadis Melayu yang menyertai DAP baru-baru ini dan hanya menyifatkan ianya sebagai "ilusi" untuk mengaburi orang ramai.

Menteri belia dan sukan itu berkata, langkah DAP melengkapkan spektrum gadis Melayu dalam parti tersebut tidak bermakna majoriti orang Melayu menyokong mereka.

- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/3-gadis-melayu-masuk-dap-hanya-ilusi-kata-khairy#sthash.wu70hMYp.dpuf

KAH KAH KAH

woit gerombolan
ketuanan melayu
hanya ada minah gemok
minah obes 
minah tembam
minah potong stim
mana dia  al a ziana zain
mana dia  al a  maya karin

inilah ilusi berahi kj
minat yang slim dan cun
dapat yang badak dan gemok


MAKLUMAT
untuk mengurangkan selera makan'
untuk menjaga badan 
terus langsing dan kurus
sila tatap gambar ini
sebelum makan


INGANTAN UNTUK KHAIRY
jangan jadi najib
berahi yang slim
tapi pelok anak badak

ILUSI KHAIRY

---------

4 ulasan:

Awanama berkata...

Macam mana Mat pakturot (patriot konon) ini senang2 naik dalam umngok? Minta TT chek dia ni takut2 eeee

Awanama berkata...

Betul TT.minah-minah gerombolan ketuanan melayu semuanya saiz badak.Potong stim saja.Makan kuat mengalahkan bewak.

Jadi yang terus berilusi tu hanyalah poyo-poyo macam isteri rosmah dan menantu abah.kah..kah..kah..

Awanama berkata...

Aku tengok gambar Makcik2 baju merah tu... rase stim gile.. Mencanak n mencengkam beb.. Kah Kah Kah hak tuiihh..

Awanama berkata...

Ko 9:43 btl btl nafsu babi,nak menyondol jer...