Khamis, 30 Oktober 2014

CINA JAHAT TIPU MELAYU




KOMENTAR
lihat ada dua jenis cina
ada cina baik 
ada cina jahat

cina dap cina baik
timbulkan penipuan cina jahat
dalam parlimen

cina jahat dapat bantuan
dari melayu bodoh

justeru
jagan tuduh semua cina jahat
melayu pun ada bodoh dan jahat


Bawa Zhang Jian balik ke Malaysia dan dakwa
KUALA LUMPUR: Ahli Parlimen Segambut, Lim Lip Eng menggesa supaya pihak kerajaan mendapatkan bantuan Interpol bagi membawa Zhang Jian dan kumpulannya ke Malaysia untuk didakwa atas kesalahan menjalankan perniagaan Skim Cepat Kaya YSLM.
Menurutnya, Zhang Jian dan kumpulannya pernah berada di Malaysia selama dua tahun yang lalu sebelum beliau ditangkap di Thailand.
“Persoalannya di sini, mengapa tiada siapa yang ditahan sehingga mereka ke Thailand dan apabila berada di sana, tidak sampai dua bulan mereka sudah ditangkap.
“Ramai sudah maklum yang perniagaan ini adalah skim piramid, skim cepat kaya dan perniagaan haram,” katanya dalam satu sidang media di Parlimen hari ini.
Lip Eng sebelum ini pernah menanyakan soalan di Parlimen mengapa wakil dan agen YSLM yang berada di Malaysia tidak ditangkap dan harta mereka tidak disita untuk membantu siasatan dan meminta Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan  Hasan Malek untuk menjawab.
Hasan Malek menjawab Skim Cepat Kaya YSLM yang diasaskan oleh Zhang Jian ini adalah sah disisi undang-undang.


KAH KAH KAH

hasan malek 
yang luluskan
rusuk hasan malek 
kena tumbuk ke?

KAH KAH KAH


-----------

3 ulasan:

matstimketum berkata...

hasan ni dah kena kelentong sbb biol sangat!

Awanama berkata...

ha ha ha ha

bebudak melayu jadi broker dan barua tuk membahallol kan dan membodohkan jutaan melayu lagi nak bagi bangsa asing buat duit.

tak bahalol ke bangsa melayu nih ?

biar dia ke hulu ke hilir dengan mercedes nya , asal kan bangsa nya sendiri merempit rempit langgar tiang lampu makan rumput !

Hidup Melayu !!!
Hidup Mercedes !!!
Hidup Bahalol....

mamak , kasi teh tarek sini mari satu....

DD KAYBEE berkata...

Baeeek sikit mulut tu ahhh....hassan bukan biol sangat......hassan bodoh betul betul...bukan main main atau wayang...dia memang betol betol bodoh.....tengok muka pun tauuuuuuuu.......mcm buah gajus...biji diluar.....hahhahahaha