Khamis, 30 Oktober 2014

MACAM MACAM PUNYA GILA






FACE BOOK

Tolong. Tolong. Tolong. Minta tolong sangat2. Tolonglah jangan ketawa tengok gambar ini. Amacam?


KAH KAH KAH

woit
gila ni
ada 9999 jenis
ada macam macam gila
ada gila nak jadi raja
tapi gila yang paling gila
ialah gila nak jadi gila

KAH KAH KAH


---------

7 ulasan:

Biol berkata...

memang sah org gila.

takde kerja berangan mcm budak2 tk cukup bulan.

tak ingat nk mati ke?

dh tua bangka otak masih kt lutut.

kalau nk masuk bangsawan pi lah join artis. dok gila tepi jalan buat apa.

yg herannya mcmana gila pun ade juga pengikut tu.

taubat lah. walapupun gila tu bukan dosa besar tp buat kerja sia2 dikala umur dah senja, adalah sesuatu yg akan dikesalkan akhirat nanti.

elok pi masjid surau, bykkan ibadat. pi buat amal jariah sikit2.

hentikan jadi pelawak naynyok, Nabi saw bukan dilahirkan utk mendidik kita jadi pelawak dikala dunia sudah akhir zaman, di kala umat Islam dan Islam sedang diserang depan belakang kiri dan kanan.

taubatlah org tua oooi

Saiful berkata...

Kah2222222..gelak sampai terkentut...kena simpan di mizium..ni..yg didepan tu..kah..kah...mlm jumaat ni tt tunjuk gambaq ni sudah..terkentut 22 org gwlak..kah22222

Awanama berkata...

contoh melayu gila.............
kah...kah....kah.....

Awanama berkata...

tuan guru hajji isham

orang orang Melayu nih bahalol sikit , dan paling sedih mereka yang bahalol bahalol ini bangga jadi bahalol dan papa kedana.

nasib baik ada duit kopi kalau tak , makan rumput air paip aje lah.

eh , orang orang bahalol nih asal usul bangsa kaya raya ke...??

nasib baik boleh jadoi broker dan barua , dapat pakai mercedes , bentley , range rover. kalau tak , ber syukur aje ada proyton saga tau...

DD KAYBEE berkata...

Tekanan darah duduk...tekanan darwh berdiri...172/120...nadi 73..vent rate 108...pr int 230..qsr dur 150...qt/QTc 600/580...p-r-t axes 93 109 100...avg pr 2000ms...QTcB 700ms....QTcf 709ms....brrginilah bacaan ECG aku bipa kulihat poto poto ini....pokimak betul...hampir aku colapse.......kakakakakakaka

DD KAYBEE berkata...

The avenger...rise of the asshole....hahaahaha....yang menabik tu kapitan antaramereka.....dari kiri....incredible chiken....mr sepak (.telormen)....allowmen...last but not least...assholemen.....keris meke ni kalau diangkat tinggi tinggi mereka akan menjerit....kituannnnnnan miliyu datanglah....semua musuh meke akan terbelah lelangit dan akan terjadi sapeti hishamudin hussin...lida kuntut....trade mark popular meke ni.....lidah kuntut....bestnya...TARRRRBIKKKKK.....kakakka...mcm honda c 50 je aku nengok...semua gear terbalik ni.......hahhahahahah...bongok....

Awanama berkata...

Inilah yang dikatakan oleh TT contoh melayu gila babi tahap gerombolan ketuanan melayu.Bodoh taik lembu kondo.Melayu babi anak haram bodoh biol PANGLITAIKAM-PANGLIMA TAIK KAMBING.KAH..KAHH..KAH...HARAMJADAH TAHAP MAT MONGGOL........KAH..KAH..KAH..