Khamis, 11 Disember 2014

KEPALA BANA APA INI





APA DIA
kepala bana apa
satu sembilan puluh


SATU



-----------

2 ulasan:

Awanama berkata...

Semenjak dapat pampasan dari isa sb t suka sangat dengan nombor.apakah itu petanda menghayati nombor berkaitan dengan jumlah pampasan yang diperolehi.sekadar mencarut saja

DD KAYBEE berkata...

Aku tanya macai tegar...apo turrrr satu 90....dio dengan kebiasaan banggang banggang bebal dio jawap...oooooo...itu blood presure tu..kalau 190 tu tinggi tu tapi masih boleh hidup lamo laie..kena makan ubatlah..senaman....dan jangan marah marah....heheheh...kadang kadang kuat jugk cara macai macai mayat hidup ni berdedak iyerrr...tak caya cubo tanyo meke meke ji....aduiii..terpaksa lah aku m.jawap dengan berat macai tahap babi ni...ABANG....190 tu memang blood prsure punya meter...orang pemarah je dapat BP mcm ni...nak senaman redakan kan ketegangan minda dan jiwa..kena datang dataran merdeka 31 12 2014 ni jam 9 pm untuk minta babi babi negara ni turunkan harga minyak ke rm 1.90....boleh....macai biasalah...ado dio jawap...itu keje yahudi kapiaq tu...buat apa layan...hehehe...wajarlah aku panggil macai ni babi babi najib....hahhahahahahah...BABI NEGARA BETUL.....makan takder pantang.......