Isnin, 8 Februari 2016

POLIS PERANCHIS SEDANG CARI










FACE BOOK






DIKHENDAKI

POLIS PARIS

SEDANG CARI


-----------------

4 ulasan:

Awanama berkata...

Ini MELAYU KAYA

Melayu Kaya mana nak jadi Melayu pun

Biasa lah

Macam Mat Bahalol jugak

Guna Tipu Melayu BILYON BILYON

Dah Kaya nak jadi OMPUTEH pulak

Kepala Otak

Awanama berkata...

aku kesian lah gan kaku ni TT...dh bertahun duk sibuk pois perancis cari razak baginda and najib razak masih tak selesai...hari-hari akhir seekor najib yang kau ddendangkan tu pong dh dua tiga tahun berkumandang pong tak tamat gok...akhirnya kau sendiri yang nganga bro....

Awanama berkata...

Sabar bro. Tk lama lagi najib pula nganga. Mcm khir toyo. Putaran roda terus berputar. Firaun ngaku tuhan pon boley tumbang. Huhu

Awanama berkata...

KAHKAHKAH..
Aku dah cakap..
Aku dah kata..
Klu nak slmt..
Cpt2 bwk blk Msia..
APANDIr ada..Zahid Komedi ada..
Semua boleh jaga..
Kalau masih tak yakin..
Nyorok dlm Bra Rosmah..
Gerenti slmt..abis cite..
KAHKAHKAH..