Isnin, 8 Februari 2016

SILA BERI BANTUAN







MINTA

BANTUAN

siapa tahu
siapa sebenarnya
yang bayar bil
menonton filem porno
di german
saje nak tahu
kalau tak cukup
nak kutip derma
dari tok arab




---------------

8 ulasan:

Awanama berkata...

Sudah2lah kutuk orang tengok porno...macam la diri sendiri tak pernah tengok.... Semua orang diciptakan ada nafsu....tak mustahil 90% manusia jantan pernah tengok... Tengok porno aje pun....

Awanama berkata...

Ulamak PATIN ikut gaya Mat Bahalol ke ?

Sendiri tengok PORNO , ORANG LAIN bayar pulak ????

Ulamak BANI ARAB mana pulak ini ???

Al Patin Al Porno tak dapat DERMA dari Timur Tengah ke ????

Kepala Otak

SOTONG senyap saja

Sudah MAGIK ke ????

Awanama berkata...

Kot hat kapiaq yang nengok...tak pa laa jugak...walaupun itu tetap dikira moral nya rendah. Ni geng hat dok ratib siang malam pon pang pom pang...ya hadi ya hadi...opppss...terlajak sudah.
Ok lah. Tuan haji kena bayaq balik tau. Hutang tetap hutang. Ko berhutang beli no ekor...kena atau tak...Hutang member kena bayar. Jangan main musibat, dah la tengok cerita Möse...apa la speky..keraih mau..modai dukut..patut la bleh pakai gajah.

Awanama berkata...

Bang.
Mana Dia si serban? Tak baik fitnah

Awanama berkata...

hakikatnya kapiaq lagi mulia dari yang sembahyang 5 waktu kah kah kah

Awanama berkata...

"If you want to destroy any nation without war, make adultery an nudity. Common in next generation." - Salehudin Ayyubi-liberator of Baitulmaqdis 12th century

Awanama berkata...

KAHKAHKAH..
Ko nii TT..x abis2 lagi..
Kang kalau ulaRmak nii doa..
K.O TT..K.O TT..ko nakkk.?
Menonggeng ko nanti..
KAHKAHKAH..

Awanama berkata...

Bekap abg besar ke...kah kah kah..sapa kata salah...hang pi tanya abg besar hang tu la, salah ke tak? Kebanyakkan orang ok je ngan porno, tapi hang punya abang besar kalau bercakap, seghopa dah booking pintu sorga. La ni hang pi tanya dia laa...boleh ke dak tengok gambaq blue.