Rabu, 14 Disember 2016

INI BERITA TAKUT






JENG JENG JENG JENG JENG JENG

BERITA TAKUT

UNTUK NAJIB

UNTUK ROSMAH

Justo dapat pengampunan diraja, kata peguam

 | December 13, 2016
Bekas ekskekutif IT Petrosaudi itu didapati bersalah Ogos tahun lepas kerana cuba memeras ugut bekas majikannya






BANGKOK: Bekas kakitangan Petrosaudi International, Andre Xavier Justo merupakan antara ribuan banduan Thai dan asing yang mendapat pengampunan diraja oleh raja Thailand yang baharu, Raja Maha Vajiralongkorn Bodindradevarangkun.
Peguamnya Worasit Piriyawiboon yang memaklumkan mengenai pembebasan Justo tidak lama lagi itu berkata anak guamnya memenuhi syarat untuk pengampunan diraja kerana Justo mempunyai tempoh hukuman penjara kurang daripada setahun.
“Ya, Justo akan mendapat pengampunan diraja daripada Raja Rama X (Raja Maha Vajiralongkorn). Dia memenuhi syarat untuk pembebasan dari penjara selepas menerima pengampunan diraja yang terkini, kerana dia mempunyai kurang daripada setahun tempoh penjara,” katanya kepada Bernama di sini hari ini.
Warga Switzerland itu dijangka akan dibebaskan dari penjara antara 3 dan 7 hari selepas pengumuman pengampunan diraja, yang disiarkan dalam Warta Diraja Ahad lalu.

ANTA SHAFIE

CEPAT KE SWISS

KAUTIM SEGERA

SEBLUM SEMUA

TEMBELANG

PECAH TERBARAI


------------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

gua TAKUT untuk si JUSTO tu...



silap hari dia kena KAUTIM sebelum si MONGOL tu:

dengan C4

atau tong SIMEN

atau bawah laut/ sungai MEKONG

Tanpa Nama berkata...

Shafie?
Shafie afdal ke?
Kalau tidak afdal apakah pilihan lain?
Oh lagi satu, apa jadi dengan hisham? Hishamuddin. Bukan rais. Anak hussein. Macam senyap sunyi je. Tuhari umngok pau pun macam takde je lidah kontot dia kedengaran bersssssuara?

Tanpa Nama berkata...

ALHAMDULILAH

Boleh dapat CUTI UMUM ke ?????

Tanpa Nama berkata...

King rama tu dah ditabalkan selasa lepas so cuti umum kau dah melepas tapi takpe tunggu selasa berikutnya untuk lebih banyak kejutan di gedung ternama berhampiran anda. Syukur malaysia masih aman biodiversiti bla bla bla