Rabu, 14 Disember 2016

INI BUKAN ZAMAN TAAKUT ALLAH





SYOK SENDIRI
Kerusi yg PAS kalah tu bagi la kat parti lain tak boleh ka?..kalau yg tu pun nak pulun jugak mcm mana menang?.PAS kena sedar AMANAH sekarang dah mampu kucar kacirkan PAS.Jangan ingat PAS masih kuat mcm zaman aruah Nik Aziz.

Jgn dok syok sendiri.Ahli PAS byk dah lari penyokong atas pagar tak suka Hadi.puak dlm PAS pun masih bercelaru..jgn ingat PAS kuat malah kelantan boleh bertukar kerajaan.itu nasihat saya sebagai org yg tak ada parti. on HANYA YANG BEBAL POLITIK
652203 4423143
on 12/14/16

CALON PAS PERMATANG PAUH
Amanah mesti bertanding disemua kerusi Pas. beritau pkr, kerjasama antara mrk dgn pas tidak ada kena mengena dgn Amanah. Kalau pas sanggup dikencing berkali2 oleh umno, pkr nampaknya sanggup kena tikam berkali2 oleh pas. presiden pas hina presiden pkr. presiden pas tak sokong presiden pkr dipermatang pauh. 

pas nak letak calon dipermatang pauh. masih lg nak kerjasama dgn pas? masih lg nak simpan exco pas diselangor? dimana maruah pkr? sanggup jd pelacur politik krn jwtn? kalau nak bodoh pun jgn libatkan pengundi. kalau rakyat undi pkr, sama bodohler mcm pkr juga... aku tak akan undi azmin. on HANYA YANG BEBAL POLITIK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/14/16

SELESA DENGAN MCA
Pas lg selasa dgn MCA kot drpd DAP, dia tak tau ka, wayang bodo PAS dan MCA dah tak jalan dah... harap jahanam la pangung2 BN, kerja dek plan PAS... on HANYA YANG BEBAL POLITIK
Publish | Delete | Spam
Anonymous

on 12/14/16

ZAMAN TAKUT ALLAH
Semua ikut saja mainan BODOH PAS Tak guna nak ber gaduh gaduh bila ber sama orang BODOH PAS Masa gundi jangan percaya PAS saja lah Sebelom gundi ikut saja rentak PAS PAS bukan PAS zaman takut ALLAH 

PAS sekarang zaman takut MISKIN Bahalol saja Apa pun , yang batil pasti hancur KIOK sebelom gundi nanti Rakyat pun bukan BODOH dengar cakap PKR ke PAS ke DAP ke Yang pasti Rakyar sedar PAS tuh sampah saja Kasihan Orang Asli Kelantan kena aniaya PAS Oh.... Parti Angkot Sampah kan on HANYA YANG BEBAL POLITIK
Anonymous
on 12/14/16






---------------

1 ulasan:

Awanama berkata...

DONALD DEDAK tuh tak nak saman ZUNAR ke ????

Muka macam ABANG ADIK SAPUMAN sajja


DONALD DEDAK nih Melayu ke ????

Macam pernah tengok sajja.....