Rabu, 14 Disember 2016

HANYA YANG BEBAL POLITIK






HANYA YANG

BEBAL AKAN

PERCAYA 

CAKAP PAS


DALAM PRU13

KETIKA PAS

BERSAMA PR

ADA 7 KERUSI

TIGA PENJURU


BAYANGKAN

SEKARANG 

SESUDAH JADI

PENASEHAT

NAJIB ROSMAH

Satu lawan satu: Jangan usik kerusi Pas

SHAH ALAM - Strategi pembangkang untuk satu lawan satu dengan BN hanya dapat dicapai jika kerusi Pas tidak diusik.

Timbalan Presiden Pas,  Tuan Ibrahim Tuan Man berkata, parti pembangkang lain boleh berbincang untuk bertanding di kerusi-kerusi lain.

"Ada orang tanya macam mana nak lawan satu lawan satu dengan BN kalau kita tak bersama (dalam satu pakatan pembangkang). Saya kata apa yang susah!


DI KELANTAN

TIGA PENJURU

PARTI PAS

AKAN KALAH

PADAN MUKA



------------------

6 ulasan:

Awanama berkata...

Pas lg selasa dgn MCA kot drpd DAP, dia tak tau ka, wayang bodo PAS dan MCA dah tak jalan dah... harap jahanam la pangung2 BN, kerja dek plan PAS...

Awanama berkata...

Issey dah isi borang PAN ke blm?

Awanama berkata...

Semua ikut saja mainan BODOH PAS

Tak guna nak ber gaduh gaduh bila ber sama orang BODOH PAS

Masa gundi jangan percaya PAS saja lah

Sebelom gundi ikut saja rentak PAS

PAS bukan PAS zaman takut ALLAH

PAS sekarang zaman takut MISKIN

Bahalol saja

Apa pun , yang batil pasti hancur KIOK sebelom gundi nanti

Rakyat pun bukan BODOH dengar cakap PKR ke PAS ke DAP ke

Yang pasti Rakyar sedar PAS tuh sampah saja

Kasihan Orang Asli Kelantan kena aniaya PAS

Oh.... Parti Angkot Sampah kan

Awanama berkata...

Amanah mesti bertanding disemua kerusi Pas. beritau pkr, kerjasama antara mrk dgn pas tidak ada kena mengena dgn Amanah.

Kalau pas sanggup dikencing berkali2 oleh umno, pkr nampaknya sanggup kena tikam berkali2 oleh pas.

presiden pas hina presiden pkr. presiden pas tak sokong presiden pkr dipermatang pauh. pas nak letak calon dipermatang pauh. masih lg nak kerjasama dgn pas? masih lg nak simpan exco pas diselangor?

dimana maruah pkr? sanggup jd pelacur politik krn jwtn?

kalau nak bodoh pun jgn libatkan pengundi. kalau rakyat undi pkr, sama bodohler mcm pkr juga...

aku tak akan undi azmin.

Unknown berkata...

Kerusi yg PAS kalah tu bagi la kat parti lain tak boleh ka?..kalau yg tu pun nak pulun jugak mcm mana menang?.PAS kena sedar AMANAH sekarang dah mampu kucar kacirkan PAS.Jangan ingat PAS masih kuat mcm zaman aruah Nik Aziz.Jgn dok syok sendiri.Ahli PAS byk dah lari penyokong atas pagar tak suka Hadi.puak dlm PAS pun masih bercelaru..jgn ingat PAS kuat malah kelantan boleh bertukar kerajaan.itu nasihat saya sebagai org yg tak ada parti.

Awanama berkata...

14 Disember 2016 8:45 PG,
Kesian benorr aku mbaca kupasan kamu yeopp! Memang betol ke situasi yang kamu gambarkan? Kalau betol le gitu, meh ler yeop, kesian kamu, kitaorang ramai2 akan bikin birthday party untuk kamu tahun depan. March ke?