Rabu, 7 Ogos 2019

ABAM MASIH TAK SEDAR







LU INGAT

ABAM

SEDAR

Tak habis-habis isu peralihan kuasa, sampai orang luar tanya saya apa akan jadi

PUTRAJAYA – Veteran politik,  Rafidah Aziz menempelak segelintir pihak yang masih lagi membangkitkan tentang isu tempoh peralihan jawatan perdana menteri.

Rafidah yang juga bekas Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri berkata, isu peralihan yang tidak habis diperkatakan hanya membuatkan senario politik dan ekonomi berada dalam keadaan tidak menentu.

Namun beliau enggan mengulas sama ada Perdana Menteri,  Dr Mahathir Mohamad patut meneruskan tugasnya sehingga habis penggal.

“Saya hanya mengambil berat tentang kesejahteraan negara, kalau kita campur isu lain (hal peribadi), kita lari dari tujuan asal membangunkan negara untuk bergerak ke depan dan baharu sahaja keluar daripada masalah besar dari segi sistem dan imej negara.

“Adalah penting kerajaan tidak diganggu. Saya sudah cakap saya tidak cerita pasal itu (Mahathir pegang habis tempoh), buatlah apa yang patut,” katanya.


KK FIDAH

LU ADA DENGAR

APA APA KE?

SAJE TANYA

MANA TAU

KALAU KALAU
KAH KAH KAH


------------

2 ulasan:

Unknown berkata...

Yg si abam tk sedar nfsu tu songsang, pyh nk ejas dh. Si atok plk tk sdar diri, nk kencing bdiri je kejenya. Nuar kna kncing psal jwatan piem. Kita rkyat kna kncing psal manifesto. Selamba je atok ckp mnfesto bukn kitab suci, seselamber muka azmin msa besemburet...

Tanpa Nama berkata...

siapa org luar tu? tay tee ke? tt ke? Sudah lah rafidah ko dlm UMNO dulu pun bukan baik sangat kaki rembat jugak ingat AP ingat Rafidah. kah kah kah