Rabu, 7 Ogos 2019

TOK GELOJOH







TOK

GOPOH

GAPAH

Tt,mana lebih tepat, 
TOK GOPOH KE 
TOK GELOJOH????? 
on 
MUNCUL TOK GOPOH
Publish | Delete | Spam
hamim
on 07/08/19

Tel



-----------

2 ulasan:

Unknown berkata...

Yg gopoh tu azmin
Yg glojoh tu anuwar
Yg muka tebal tu madey
Yg koyar spin tu Tt

Awanama berkata...

Dua dua kurang tepat....yang kena pada acronym nyer adalah GIGOLOJOH.....depan belakang boleh rembat kiri kanan boleh sengat jantan betina pun boleh buat.....eh eh macam pernah ku dengar perli nih tapi di mana ya.....?????

Hai songel hai songel kenapa kau sangat songel,

macam mana dia tak songel,

sebab dah kena pau sebab dah kena pau,

hai pau hai pau kenapa kau pau si songel,

macam mana dia tak kena pau,

gelojoh dah singgah kat songel....

bersambung kisah Al Songel wal Gigolojoh cerita seribu satu malam yang gelap dari Istana Segambut......jah oh jah mana jam OMEGA aku oi jah.....!!!! Orang tak akan percaya aku lagi selagi jam OMEGA tidak terbukti ada.....sebab aku tembak jemin kena cermin nampak pulak wajah songel.....hhmmmmm apa lah nasib dah diampun masih belum lagi suci!