Rabu, 7 Ogos 2019

MEMBACA TUKAR TIUB







MEMBACA 

TUKAR TIUB
dulu gua mmg minat baca tulisah hisahamudin rais aka tukar tiub. skang ni gua anggap tulisan lu hanya utk menghiburkan hati. apa yg tepatnya tulisan kau nie, skang ni makin melalut. dulu lu pnah ramal kjaan pakatan rakyat kt selangor akan lingkup...khalas, tu yg lu taip....tp sampai skang masih ujud....makin utuh. apa yg pemecah beritanya lu nie....berita yg lu siarkan tu....dlm socmed lain dh kuar dulu...
apa le org tua ni. gua rasa lu mmg perasan diri tu hebat sangat wakakakaka.....kalau komen yg kritik lu grenti lu tak siar punya. 
komen yg kutuk komunis pun lu takut nk siar.....lu nk burukkan islam....lu siarkan kisah entot bidadari, cium batu itam kt mekah...tu je hujah lu. gua rasa kalau lu ni bukan dok kt negara islam....gua rasa lu akan tulis keburukan agama islam....gua baca blog lu bila gua rasa nk terhibur....tu je...errr nk beli buku tulisan lu...wakakakakaka 
on 
MEMBACA TUKAR TIUB
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 06/08/19

zam





----------

Tiada ulasan: