Rabu, 3 Jun 2020

BERITA MENAKUTKAN ANWAR






BERITA INI

MENAKUTKAN

ANWAR

KAH KAH KAH 

Saya mahu bersara tetapi ramai mahu saya kembali bekerja, kata Dr M


DR Mahathir Mohamad hari ini mendedahkan bahawa beliau sebenarnya ingin berehat selepas bersara dari politik pada 2003 tetapi menerima banyak permintaan untuk kembali bekerja.

Bercakap pada wawancara langsng yang dihoskan oleh Creative Cloud Community (CCC) Dr Mahathir berkata selepas meletak jawatan sebagai perdana menteri pada usia 77 tahun beliau terus menjalani gaya hidup sihat.

“Orang ramai datang jumpa saya dan beritahu untuk lakukan itu ini ketika saya ingin berehat.

“Saya menjalani cara hidup aktif dan saya selalu beritahu orang untuk terus aktif. Saya berusia 94 tahun dan saya fikir hanya sampai umur 75 tahun saja,” katanya. – 3 Jun, 2020.

BERITA INI

MENGUMBIRAKAN

MAT SABU
GUAN ENG

SALEHUDIN

CHIN TONG

SIVA RASA

MAHFUZ

DR MAZLEE

DR ZUL

TIAN CHUA

DAN 

PENYOKONG

KEBENARAN

AMIN

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mahathir sudah tua terlalu tua.Kawan sebaya umurnya semua dah tak ada. Dia tak sedar lagi ka. Dok kejar dunia lagi dia.