Selasa, 16 April 2013

BERITA TER NOWW - BERITA TER HOTTT



BERITA TERNOWW
BERITA TER HOTT
DARI TV BANGSAR UTAMA










------

13 ulasan:

Awanama berkata...

Musibat ape ni tt..

Awanama berkata...

Wa ketawa sampai keluar anak tekak tengok video musibat tu

Awanama berkata...

asal si burit tembam menceceh?

Awanama berkata...

Bro Isham,

Cuba hang explain ngan details naper Si Zul Bisul leh jadik calon Parlimen S.Alam???Apakah muslihat Mat Monggol terhadap pencalonan ini?iskk sungguh konpius aku dgn hal ini

Awanama berkata...

sihatnyer budak pompuan tudung merah sebelah makcik tu...

Kalau nampak sharizat, mahu disuruh jaga lembu-lembu NFC

Biar lembu-lembunya sesihat dan sebesar budak pompuan tudung merah tu

Pakatan antimamak berkata...

http://www.youtube.com/watch?v=_0zvHCEYBPY

Awanama berkata...

dah kena beli....

Awanama berkata...

dia bukan mahafiruan dia anak lelaki iskandar kutty kah kah kah kah

Awanama berkata...

ini adalah 'terhot' 'ternow' terbaik dari TVBU.. sebab takde muka TT!

kah kah kah..

makcik2 otai mmg cool :)

ABU
ABCD

Awanama berkata...

KALAU ORANG YG TINGGAL DI BANDAR MASIH MENGUNDI BN, JELAS LAGI NYATA BAHAWA ANDA SALAH SEORANG RAKYAT MALAYSIA YG MASIH BANGANG.

Hamidi Fizie Bin Ahmad berkata...

kalau si bisul jd calon shah alam..memang tempah kubur la nak bagi kalah itu orang sudah main isu kaum dan agama,err..apa jadi sama itu senatak ezam?hassan ali apa cer?itu 2 malaon kan berebut nak jadi MB selangor

Awanama berkata...

Tt...taniah....keep it up.....buat lah cerita zul nordin ker rais yatim....

Awanama berkata...

bini aku sampai terjaga dari tidur sebab aku ketawa,makcik rock anak iskandar kutty