Selasa, 16 April 2013

TAHNIAH AJEN 009 MENANGKAN PAKATAN





SILA TONTON KLIP INI
ZUL BISUL
CUKUP GUMBIRA
DAPAT JADI CALON
UNITED MALAYS NATIONAL ORGANISATION




KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... TAHNIAH  .... MAT BISUL JADI CALON.... kah kah kah..

kah kah kah...KALI INI NAK PINJAM DUIT DENGAN SIAPA?.... kah kah kah..

kah kah kah... PUAN AINON TUNGGU.... kah kah kah...

kah kah kah...KALAU PAKATAN RAKYAT MENANG.... kah kah kah..

kah kah kah...KITA RAMAI  RAMAI PERGI MINTA HUTANG.... kah kah kah

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit...KALAU INI CALON TRANSFORMASI.... kah kah kah..

kah kah kah...BAGAIMANA AGAKNYA CALON YG TAK TRANSFORMER... kah kah kah


-------

8 ulasan:

Awanama berkata...

Tahniah Encik ZUL. SELAMAT DATANG KE SHAH ALAM.

kita tengok adakah orang bandar mudah dikencing oleh katak!?

kalau hilang duit deposit jgn marah :)

Awanama berkata...

bestnya lagu tu...kah..kah..kah !!!!!

Awanama berkata...

Pantun 4 kerat:
Untuk ketua Otai Shah Alam.

Kesian otai amno sah alam
Ado ketuo dah kono tondang
Tido tak leno siang & malam
Ponat gantong bendero kek tiang.

Limo taun menanam jaso
Duit dah kuar habis-habisan
Ontah apo la ekau punyo doso
Tetiba katak jadi pilihan.

Katak bukan sebarang katak
Katak pisang muko seposen
Ekau ni memang tak berotak
Dulu sayang amat kek beEnd.

Kalu kulim kulim lah jugak
Tak kan samo kotam melako
Dulu ekau pujo si katak
Sekang, padan ekau punyo muko.

Brahim ali, nasa dan hasan
nak jadi calon kantoi belako
Jangan la ekau masih nak perasan
Ingat najib nak tengok ekau punyo muko?

Ekau tobang hutan jadi belukar
Duit rakyat ekau dah kobas
ambik borang masuk PKR
Tak pon, time undi pangkah PAS.

Ada kotam kotam melako
Are you ready? Noooo
Sekarang, padan ekau punyo muko
Hah, padan ekau punyo muko!

Awanama berkata...

12:24

Pantun ko ni patut diboree namee "seelokee haramjadah konsep pukeemak telah deeapply padaku". Memang sodap juak2 UMNO Shah Alam dengo sompai hari2 nak mampos nanti...

Awanama berkata...

apapun.....ni mungkin bakalperdana menteri malaysia suatu hari nanti.....

Awanama berkata...

mungkin si zooNordin ni akan dijadikan kambing hitam oleh simulut merah tu...mustahil najib percaya yg zooNordin ni blh menang melainkan dengan kaedah tipu pilihanraya...pikirkan..pasti ada bulu disebalik 'bik' yg mama pnya....kahkahkah....

Unknown berkata...

kalau aku jadi pengundi di Shah alam,aku berjanji dan sumpah setia akan mengundi zul nordin..pengundi di shah alam..anda semua beruntung..sebab dapat calon seperti zul nordin..anda semua wajib pangkah zul nordin pru13 ni..wajib pangkah bukan sebab zul nordin pejuang Islam dan Melayu...bukan sebab dia timbalan peresiden PERKASA..bukan sebab dia penentang LGBT..tapi sebab zul nordin ialah makhluk cipataan tuhan yang unik..dia calon paling unik..cuba fikirkan..mana ada dalam dunia,katak boleh berceramah dan pakai spek mata..mana ada dalam dunia ni katak boleh pinjam duit manusia..mana ada dalam duni ni katak naik kapal terbang pi Gaza..jadi..undilah calon yang unik ini..boleh masuk world guiness rekod..boleh mengalahkan mamat dan minah poyo UIA yg buat donat tu..kahkahka

Awanama berkata...

Hasan bibel solar gak melopong tak dpt pape..wakakaka