Sabtu, 3 Mei 2014

TAK SABAR MENUNGGU







PENJARAKAN 

KALAU 

BERANI






KOMENTAR
anwar tidak akan masuk penjara
mustahil najib berani

sebenarnya dari taktik dan strateji
adalah baik jika anwar masuk penjara
dengan serta merata 
ombak reformasi 2:0 
akan menjadi gelombang tsunami

tetapi hakikatnya
anwar tidak akan dipenjarakan

tak percaya?
tunggu dan lihat

Ibrahim Ali buat kenduri jika Anwar masuk penjara

Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) itu mendoakan agar Anwar segera ke penjara dan akan mengadakan majlis kesyukuran sekiranya hasrat itu tercapai.
"Saya berdoa cepatlah dia ke penjara seperti mana yang dia sendiri diuar-uarkan. Saya orang pertama yang gembira dan bersyukur. Mungkin saya akan adakan majlis kesyukuran sebaik sahaja Anwar ke penjara.
"Lagi cepat Anwar masuk penjara, lagi baik. Ia baik untuk rakyat dan negara. Baik juga untuk pihak keselamatan kerana tidak pening dengan kerenah Anwar," katanya dalam satu kenyataan hari ini.


KAH KAH KAH
woit  ramai yang akan
datang kenduri ini
malah sekarang pun
ramai berdoa biar anwar masuk penjara


kah kah kah
tok heng asaklah najib
kami tak sabar
nbak makan kenduri
kah kah kah



-----------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ko pegi la tt. Aku tak nak. Aku takut dia jamu katak goreng. Lagi aku takut klu dia jamu kangkung katak goreng berlada.

Ko ajak la hasan ngan zul makan bariani katak. Aku mintak mahaf la tak dtg sbb tengok katak mulut lebar pun aku dah geli

Tanpa Nama berkata...

Sial punya brahim...dulu waktu kau kena campak oleh umngok...siang mlm kau ikut ke mana saja Anwar ceramah...nak tumpang cari mkn dan nafas politik...aku akan kenang kau adalah politicians paling huduh yg pernah aku kenali...chittt pooorahhh...