Khamis, 30 Oktober 2014

CUBA BANYANGKAN




Saiful Bukhari
PUTRAJAYA -- Ketua Pasukan Pendakwaan, Muhammad Shafee Abdullah memberitahu bahawa bekas pembantu peribadi Ketua Pembangkang, Saiful Bukhari Azlan, 29, adalah saksi yang mempunyai kredibiliti.

Menurutnya, kredibiliti Saiful Bukhari yang juga pengadu dalam kes liwat ini telah diputuskan semasa prosiding di mahkamah tinggi dan Mahkamah Rayuan yang lepas.



KAH KAH KAH

si sifool ini
saksi berkredibiliti
wow!

bayangkan
bagaimana putar alam
saksi yang tak ada
kredibiliti

KAH KAH KAH
-------------

5 ulasan:

Carlos Santiago berkata...

bila bangan manusia sukar dibendung

DD KAYBEE berkata...

Mamak keling peria....oppps...sorry...PARIA yang baik adalah mamak keling paria yang dah mati.....hitam ke putih....mamak peria...alamak silap lagi.....PARIA yang cool adalah mamak paria yang kalau emas jatuh dari langit dia akan buka money changer......hahahahahahahaah.....tengok sapini makin benci mak tengok matir kutty....fahmi um tu apo cete....u turn juga ko......payah miskin ni...senang kena beli.....

Tanpa Nama berkata...

kalau dah bebudak KHORDHING-GHELL kata ada kredibiliti , maka sama lah kalau kata nenek 90 tahun setanding dara 14 tahun.

bahalol !!!

Tanpa Nama berkata...

bukan u turn tapi takut

Gohet Gostan berkata...

Perkataan berkredibiliti yang keluar dari mulut PERANCANG dan bertindak pula sebagai pendakwa yang dijanjikan pangkat dan kemewahan...gila apakah undang-undang di Malaysia ini?????