Ahad, 22 Februari 2015

LAGI CIRIT BIRIT





KOMENTAR
sekali cirit birit
nampaknya tak henti henti
masih terberak berak
masih terberak dalam semak
masih terberak berdiri

apa ubatnya?





Ahli PAS akan sesat kalau bukan ulama 

jadi pemimpin, kata Zuhdi 


PAS perlu kembali kepada kepimpinan ulama agar dasar dan perjuangan parti Islam itu tidak tersasar daripada landasan syariat, kata Mohd Zuhdi Marzuki.
Pengarah Operasi Penyelidikan PAS Pusat itu berkata, saranan untuk kembali kepada kepimpinan ulama dibuat kerana khuatir pemimpin yang tidak dilantik daripada kalangan itu hanya akan menyesatkan ahlinya.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/ahli-pas-akan-sesat-kalau-bukan-ulama-jadi-pemimpin-kata-zuhdi#sthash.uDpx89le.dpuf

PAS akan siasat demo, Mustafa minta 

Zuhdi tidak ‘cirit birit’ mulut 

PAS akan menyiasat memorandum dan demonstrasi di ibu pejabat PAS di Kuala Lumpur Ahad lalu, kata  Mustafa Ali, yang turut meminta pengarah operasi Pusat Penyelidikan PAS (PPP) agar jangan "cirit birit mulut dan tulisan" dalam menjalankan tugasnya. 

Setiausaha Agung PAS itu berkata beliau meminjam kata-kata Presiden PAS  Abdul Hadi Awang dan mengingatkan  Mohd Zuhdi Marzuki agar "jangan selalu sangat cirit birit mulut".


- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/pas-akan-siasat-demo-mustafa-minta-zuhdi-tidak-cirit-birit-mulut#sthash.hEjwQNZu.dpuf

Zuhdi 'cirit birit mulut dan tulisan' - Mustafa Ali

SHAH ALAM: Pengarah Operasi Pusat Penyelidikan PAS (PPP),  Zuhdi Marzuki diminta agar tidak 'cirit birit mulut dan tulisan' dalam menjalankan tugasnya.
 
Ingatan itu diutarakan Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali apabila Zuhdi dalam kenyataanya semalam, mempertikaikan penafiannnya (Mustafa) dan Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayub, kononnya tiada gerakan menggulingkan Presiden PAS dilakukan.


KAH KAH KAH

woit
masih cirit birit
masih berak berjalan
masih terberak terberak'
kah kah kah



----------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ini budak bahalol yang kluar whstsapp dulu ke ???

Bahalol benar nampak nya....

Ulamak Munafik otak benggap Gred 3 macam Keldai dan Unta di suroh ikut nya. Ada dapat share ke budak bahalol nih ????

Kalau si Keldai jadi TPM , budak bahalol ini dapat Menteri ganti Maslan lah gaya nya.

PAS memang tak habis orang orang bshalol un.

Tanpa Nama berkata...

Setahu aku ulama muktabar hidup nya susah didunia, biasanya ulamak tersebut menghabiskan hidupnya di dalam penjara atau tahanan dalam rumah oleh pemerintah yg. Zalim. Mereka berani menegakkan kebenaran demi memperjuangkan arahan Allah dan Rasul menentang kezaliman.

Tapi di M'sia ulamak cinta dunia, nak pakai merc, Alphard...nak gelaran tan tin tun dari pemerintah dan rajagopal...nak projek

Ulamak yg cool hanya minta upah dari Allah bukan dari Allah...

Nak tanya ada ulamak PAS pernah masuk lock up?

Apa punyer Ulamak daa....

Tanpa Nama berkata...

Tt yg cirit sbb anwar tercirit2 dlm penjara. Aku nak nasihat tt agar jgn campuri urusan pas....kau pegi lah buat demo @ melalak kat penjara sg buluh kot anwar boleh terlepas. Kah...kah...kah. kalau presiden pas diterajui oleh bukan ulama aku org pertama akan kluar dr pas.

Tanpa Nama berkata...

Dah kluar nak masuk lubang mana pulak ooi