Rabu, 30 Januari 2013

KERAJAAN HARAM BUAT KERJA HARAM





KOMENTAR TUKAR TIUB
kerajaan hari ini kerajaan haram
kerajaan yang dilantik oleh undi tipu
kerajaan yang  menang pilihan raya kerana undi sabah

kerajaan sademikian
hanya ada satu jawapan
kita gulingkan

kalau tipu pilihan raya
kita turun ke jalan raya

cakap cakap tak guna
yang penting aksi

JPN arah IC, Mykid tidak dituntut dihantar ke Sabah – Mahfuz

KUALA LUMPUR 30 Jan: Belum reda isu Suruhanjaya Siasatan Diraja (RCI) mengenai pemberian warga asing di Sabah, timbul pula pendedahan baru tentang arahan Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) supaya semua kad pengenalan (IC) dan Mykid yang tidak dituntut dalam masa 18 bulan dihantar ke Keningau.
Mendedahkan demikian, Naib Presiden PAS, Datuk Mahfuz Omar berkata, perkara itu dimaklumkan kepada beliau menerusi surat yang diterimanya melalui pos.

HANTU DAPAT BORANG MENGUNDI


------

5 ulasan:

DIDI KOTA BELUD yang sebenar berkata...

BETUL TAK....? AKU DAH CAKAP KENINGAU SYURGA PENDATANG HARAM......BETUL TAK....HEHEHEHEHEHHE......KOREK KOREK KOREKKKKKKK......BELURAN ATAS SIKIT....PASAL APA BANYAK PENDATANG...SEBAB KENINGAU SENANG NAK MENYOROK...TUB TUB KELUAR KALIMANTAN...HEHEHEHEHE.....KEDUA..SEBAB KENINGAU ADA UB...UNITED BORNEO....JEFFREY KITINGAN...BUKAN BULI HARAP NI DUSUN SATU URANG NI....KAYU BALAK BEB...KAYU BALAK...KENINGAU BANYAK KAYU BALAK.......PUKIYAK..PUKIYAK...PUKIYAK,.....ABANG DIA LAGI TAK LEGEND..PAIRIN KITINGAN.....TKM...HEHEHEHE..HAI BANGSA DUSUN KU...KENA TIPU OLEH ORANG DUSUN JUGA AKHIRNYA......MAN PATAIAN OM SMBALIKON TI DUO TULUN TI GULU OM KAMANAG TOKOU NGAVI...MAKSUDNYA....PANDAI PANDAI KO LAH TT....HEHEHEHEHEHEHE,,....NO MORE HUGUAN SOIU ITI GINAVO KU.....HIDUP RAKYAT ....HEHEHEHE SAJA NAK SEKSA TT.....HEHEHEHE

Tanpa Nama berkata...

Dari mula2, cara penubuhan SPR sudah salah. SPR sepatut-nya, untuk keadilan, ditubuh drpd semua parti politik. Erti kata, semua parti politik mempunyai wakil-nya dalam jawatankuasa SPR, dan setiap wakil mempunyai hak utk buat bantahan dan hak untuk aduan ke mahkamah, jika laku penipuan.
Memang-lah SPR berpihak kpd UMNO sebab SPR ditubuhkan olih kerajaan persekutuan yg dikuasai olih UMNO.

Stupid University berkata...

Semuanya oleh mahadey! Si celaka dari Kerala! Kalau jumpa ular dan eee! Ketuk kepala mahadey dulu! Kah! Kah! Kah! Kah! Sejak dilahirkan menyusahkan orang sahaja! Lebih teruk dari memikul biawak hidup! Kah! Kah! Kah! Celaka sungguh Mahadey nie! Entah bila celaka nie akan padam?! Kah! Kah! Kah!

Tanpa Nama berkata...

1.sumber dari mat sabu a.k.a mat sapu duit ceramah Pas termasuk duit memali!!boleh percaya ke bhaii!!
2.mat sabu juga orang pertama yang menuduh anuar brahim kaki liwat dan penzina(rujuk majalah Tamadun 1998-1999)!!
3.bila hidup penuh dengan fitnah!!susahla orang nak percaya!!kecuali yang seangkatan dengannya!!

insafdoh67 berkata...

mane mau lariiiii.. lobang pecoh pulok doh... busuk pulok bau ni.... guane gamok cai... ape cite ni... kih.kih.kih...