Khamis, 19 Disember 2013

APA ITU POYO






PENGUMUMAN
dalam masa tak sampai dua minggu
senarai siapa poyo
siapa cool
apa yang poyo
apa yang cool
akan diumumkan

nantikan
sila tunggu
ANAWAR DAN HADI - POYO
Anwar Ibrahim dan Abdul Hadi poyo lah. Ini kerana mereka mahu mu-zakar-ah dengan Najib lah. Murshidul Am Nik Aziiz sudah di pencen daa. Mur-shit-ul Am baru bernama Rosmah sudah ganti Nik Aziz lah. Rosmah kini paling kool. Nalarekek. Mr Ayoyo. on SIAPA COOL SIAPA POYO
Anonymous
on 12/17/13

SIAPA MISTER BUNTANG
tolong lah..tolong lah anugerahkan pingat kepoyoan ni kpd bung...bung-tang ni amat2 memerlukan taktala kesunyian melanda dirinya...bung-tang dan poyo xdapat dipisahkan..kita yg xsedar keistimewaan seekor bung tang ni..sama2 lah kita mngundi mister bungtang ni.. on SIAPA COOL SIAPA POYO
Anonymous
on 12/16/13
PANCUT
pancut jauh cool.... pancut dekat poyo.... kah...kah...kah.... on SIAPA COOL SIAPA POYO
Anonymous
on 12/16/13




------------

5 ulasan:

Amuraria berkata...

kah kah kah ! mu-zakar-lah kahkahkah ! ABU !

Awanama berkata...

Bro TT... lu ni poyo la bro. Bila lu nak buang tanda 'nurul izzah aidulfitri" tu kat depan pintu rumah lu ni bro.... Sudah dekat satu taun la bro! Ni hari raya taun 2014 pun sudah mau mari.......

Awanama berkata...

taib Mahmud lagi cool, amput janda lubnan wpun pelir dah lembik kah kah kah

Awanama berkata...

Nik Jidan dan mamat biola, jangan lupa!! Mereka jumemang dah cool!!

Jep Sepahtu lagi hensem berkata...

Aku ttp pilih Musa Sheikh Fadzir plg poyo..haha..terang2 mamak, ngaku melayu. Plg cool..Salahuddin Ayob..relax jer