Khamis, 19 Disember 2013

MAT SABU BERSAMA WARTAWAN




 WARTAWAN 
BERSAMA MAT SABU
lebih dari 1,000++ orang telah melayari
radio bangsar utama
dari pelbagai pelusuk alam
lebih dari 4,000++ orang
telah mengikuti melalui tv selangor

tim radio bangsar
dan 
kelab bangsar
 mengucapkan terima kaseh
pada pendengar penonton
dan mereka yang datang ke studio


yrazlan ‏@yryr
@R_Bangsar_Utama tahniah kerana menggadakan program Mat Sabu tadi. Good talk dan soalan soalan yg bernas.

@R_Bangsar_Utama adakah pas iktiraf syiah sbagai satu mazhab? Dan wujudkah sebenarnye syiah dlm pas?

@CakapLepas: Agak-agak Muhyiddin sedang bertaqiyah tak konon-konon tak nak rampas kerusi Najib? @R_Bangsar_Utama

@R_Bangsar_Utama Cadangan: Minta abang Mat gerakkan GSTkan UMNO: Ganyang Sampai Tumbang!!!

Mat sabu sedang memuji iran dan ayatolat komeini..di radio bangsar utama.
  • Sidiqin Omar cuba tanya kenapa ayatolat komeini menghina sahabat nabi dan mengatakan aisyah isteri nabi sebagai pelacur dalam kitab2 nya..
    Tlg tnyakan pada mat sabu sekarang...tq

Ronasina Fandi pun tanya soklan pd mat sabu tentang takrifan seni dan budaya PAS.

Mat Sabu respon:
PAS baru tubuh biro khas tangani hal seni dan budaya. tak leh nak komen lebih sebab baru ditubuh dan diterajui Dr Muhaimin Sulamyg rambut panjang, janggut panjang. masa muktamar, org lain baca quran dan hadis dia baca lirik lagu the beatles. tapi pas telah buat sesi dialog dgn org seni yg turut dihadiri presiden pas. negara luar contohnya Iran punya sejarah budaya dan seni yg disanjungi spt penyair omar khayam yg karyanya ditayang ditempat terbuka. berbeza dgn msia, SN Pak Samad di sembur gas. S Jibeng hidup melarat hingga ke akhirat hayat....

----------

4 ulasan:

Awanama berkata...

Aku di antara 1000 orang tu...

terbaek...

COBOL

Awanama berkata...

tukartiub, minta buat siaran ulangan, terima kasih

Awanama berkata...

Ada video tak?

Awanama berkata...

Cool mender, berpuluh tahun melawan BN.. langsung BN tak yergugat pon mat sabu ooi.. ada 100 mat sabu pun, BN tak jeran pon.. boleh acah mcm2.. syiahlah erdogan la.. itu pun dah kecoh satu dunia.. denda juta2 boleh dicetak jer duit tu.. samanlah 100 trillion pun, kerajaan boleh bayar punyer.. dgn naikkan harga barang, tercirit2 la melayu..kahkahkah..