Khamis, 19 Disember 2013

SAEKOR BERITA IBRAHIM ALI




MALAM ESOK

BN menang pilihan raya, ada hak naikkan harga barang, kata Ibrahim Ali
OLEH HASBULLAH AWANG CHIK
BN menang pilihan raya, ada hak naikkan harga barang, kata Ibrahim Ali Ibrahim Ali (gambar) mengatakan kerajaan Barisan Nasional (BN) berhak menaikkan harga barang kerana mereka memenangi pilihan raya umum lalu dan...


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...ORANG ALIM BERTAQIYAH ...kah kah kah...

kah kah kah...BILA DI ZALIMI PEMERENTAH... kah kah kah...

kah kah kah...IBRAHIM ALI BETKATAKYAH.... kah kah kah....

kah kah kah...APA ITU BERKATAKYAH... kah kah kah..

kah kah kah...MEMBODEK PEMIMPIN YANG ZALIM... kah kah kah...





------------

6 ulasan:

Awanama berkata...

'bn berhak naikkan harga barang sbb menang pilihanraya"

1. adakah menaikkan harga barang ada dalam aku janji dan manifesto bn?
2. dalam aku janji kata nak turunkan tol kaw bandar.....kini nak naikkan tol pula. Ini aku janji atau 'aku tipu janji"?
3. katak setuju atau tidak kalu barang naik?? katak ni perkasa. Perkasa ni melayu. melayu banyak yang hidup susah. Kenapa melayu suka harga barang naik walaupun melayu hidup susah??
4. adakah katak ni syiah?? kalu tak syiah kenapa katak ni jumpa ayatolah komini? adakah katak ni sedang berkatakiyah sebagai manusia?

Awanama berkata...

Kali ini Ibrahim Katak lebih bangan dari Malek Hassan, tumpul betul intelek si katak ni,dahlah citranya tak ada langsung sosok kecerdikan ni pula memberi komentar yang boleh kita kah.kah, kah, kah.....kah-kah. Dia betul bahalul, kelabu asap, unta dan baghal.

Awanama berkata...

Hullo Braheng! Ada telor? 1 biji cukup. Bila nak tanya apakah PM, Tim Pm, Menteri dan lain lain nak lakukan untuk mengurang perbelanjaan?
Kalau ada telor 2 biji telur, sila tanya bolehkah free loader merata negara tolong kutangkan perbelanjaan? Lampu padam buang. Makan kurangkan. Outa rider kurang sedikit. 2 cukuplah. Pergi jalan 1 kereta cukup! Buat rombongan ganggu orang dan jalan raya sempit! CUba tanya kat freeloader semua yang makan buta dan buat kerja show aje!

Awanama berkata...

buat apa mau dengar cakap banduan fitnah si katak bawah tempurung ini ? kalaulah kerajaan telus adil dan menolak sentimen agama dan kaum, dah berapa kali katak ni pekena akta hasutan.....inilah contoh perkakas umno bn kebal tapu bebal, pintar tapi bodoh bertingkek-tingket....kah....kah....kah.....

Awanama berkata...

|






|


Mat Beraheng nih bolih dikatakan

termasok di dalam geng yang sanggup

lelong mak sendiri.


Mat haprak-filosopi lalang


Mat jalanan yang jadi bahan gelak

untuk mat mat tukar tiub kat luar

sana


To mat mat macam Beraheng, sudah

afdallah kalau kita cakap selamat

jalan .


Rumah kata pergi

Kubur kata mari


Adios!









\



\

kkk



/



/

Awanama berkata...

tahun lepas siapa menang? man u ke man city? aku tak ingat sebab aku penyokong liverpool. apapun, siapa2 yg menang tu, depa berhak naikkan harga tiket, harga t-shirt dan barangan lain. kalau presiden kelab umum macamtu lepas menang, kami naikkan harga dan kalau ada penyokong merungut, jawablah kami berhak, agaknya apalah tindakbalas penyokong kelab tu ye??
aku tak tau sebab aku penyokong liverpool. nasib baik liverpool belum menang musim lepas, sempat lagi aku borong tshirt ke apa sebelum habis musim ni sebab musim ni macam ada peluang, kalau menang dah berhak pulak naikkan harga!

-average joe-
klakka-la.blogspot

p/s masa misbun jadi coach dulu, patut lepas tiap2 kejohanan yg chong wei menang, misbun naikkan harga sebab berhak...