Khamis, 19 Disember 2013

PENCERAHAN DARI PEMBACA




BAJIR DALAM KILANG

SISA SANTAU RADIO AKTIF MEREBAK
Anon 4.41 ni bukan pasal jurutera lynas mati lemas tapi kilang lynas kena banjir dan adakah sisa radioaktif bercampur atau tak dengan air banjir sebab kalau bercampur bermakna sisa radioaktif telah merebak ke merata tempat di Kuantan dan kawasan sekitarnya.

 Kalau sisa radioaktif dah merebak lepas ni penduduk kuantan dan kawasan sekitar akan terdedah kepada pencemaran radioaktif nak tahu macam mana bahaya pencemaran radioaktif google kesan radioaktif di Perak , di Chernobyl dan Jepun. on TUKAR TIUB -MEMECAH BERITA
Publish | Delete | Spam
Pro Rakyat

at 6:16 PM

BANJIR DALAM KUANTAN
------------

2 ulasan:

Awanama berkata...

Bro
Ni dah mcm berita utusang maloya. Kena ada fact n figures la bro. Baru org cerdik mcm aku bole terima.
Kasi angkat la satu radioactive detector. Baru macai bole diam.
Kalu tak betoi, hang lebih kurang jugak dgn Maiden punya anak.

Awanama berkata...

banjir di kuantan lambang gahnya kasino milik tok gajah kah kah kah