Rabu, 20 Ogos 2014

CUKONG MULA BERANI






MCA, Gerakan minta  Mahathir buktikan kelemahan Najib


Dua parti komponen Barisan Nasional (BN) – MCA dan Gerakan – mendesak mantan Mahathir Mohammad mengemukakan bukti dakwaannya mengenai kelemahan kepimpinan  Najib Razak.

Setiausaha Agung Gerakan, Liang Teck Meng berkata, kritikan membina itu perlu tetapi perlu dilakukan secara tertutup berbanding membuka pekung di hadapan umum.

"Kritikan sedemikian akan menjejaskan kedua-dua perdana menteri dan imej BN.

"Saya mahu bukti kekurangan kepimpinan polisi Najib.

"Saya juga mahu tahu atas dasar apa yang mengatakan Najib lebih teruk berbanding Pak Lah," katanya merujuk kepada mentor Najib,  Abdullah Ahmad Badawi.

- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/mca-gerakan-minta-dr-mahathir-buktikan-kelemahan-najib#sthash.Jjiv2vjZ.dpuf

KAH KAH KAH
dua geng cukong
sudah berani 
tibai madey
ini semua 
kerana najib

apa sudah jadi
cukong pun 
sudah berani
tidak hormat
 pada mahafiraun
ini semua kerana najib

KAH KAH KAH

-----------

5 ulasan:

Awanama berkata...

Najib kena pau dgn cukong n spore kut?
Jadi najib banyak tlg org cina.
Jadi cina marahkan mahadir.cina suka sgt tanah bagi kat spore kalau najib turun zpore tak boleh nak pau lagi.

Awanama berkata...

Pada Firasat Aku:

Cukong pukimak itu pun main 'Wayang Cina' juga.

Semuanya kerana 'Periuk Nasi Kukus'.

Awanama berkata...

cukong dah berani kerana najib ada projek billion2 tapi madey hanya ada 2 kerandut telor yg dah lanjut..kah 3x..madey2

kampong lad berkata...

almarhum tunku sepak singapura terbelah dua (dipisahkan oleh tanah ktm). najib senang2 bubuh gam. kalau almarhum tunku lemah, najib lagi lemah. singapura sampai hari ini merayakan kemenangan tanpa berperang. pak lah tak serah tanah ktm, jadi dia tak lemah macam najib. ini salah satu bukti.

Awanama berkata...

Mat monggol sudah kautim sama cukong.i help you,you help me.kah..kah..kah..