Jumaat, 20 Februari 2015

BERLESEN PULAK




SABTU INI
JAM 4:00 PETANG
SOGO

Beri syarahan tanpa tauliah, Jais tahan pendakwah bebas Wan Ji

Pendakwah bebas Wan Ji Wan Hussin ditahan pihak berkuasa agama negeri Selangor selepas didakwa menyampaikan syarahan agama tanpa kebenaran di Shah Alam malam ini.
Wan Ji mengesahkan kepada The Malaysian Insider mengenai penahanan yang dibuat Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) sebaik selesai memberikan syarahan di sebuah surau di Seksyen 17, Shah Alam.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/beri-syarahan-tanpa-tauliah-jais-tahan-pendakwah-bebas-wan-ji#sthash.mBwM9jEt.dpuf


KAH KAH KAH

woit
ini sudah berat
beri kuliah pun
wajib ada lesen
nak buat baik pun
kena ada lesen
kah kah kah
ni macam kedai
tikam ekor 
yang berlesen okay
yang tak berlesen
kena serbu

MU ZAKAR APA



---------------

3 ulasan:

Awanama berkata...

Semua sudah naik gila nak buat duit kopi sampai hal2 agama pun nak buat duit kaya ber gaya.

Macam ini tunggu bala dari Allah SWT saja lah

Apa lagi , tahap aniaya hingga busok dah.

Awanama berkata...

Sijil Halal pun bolih dijual dan dikenakan bayaran.

Islam apa benda ni.

Awanama berkata...

Korang ni kena paham sistem kapitalis ni kalau blh jual mesti jual nk tauliah kena belilah mcm kursus kahwin dik. Nk contoh lg cuba tgk astro pencetus umah yg msk bertanding tu pun dh kena jual minta undi penonton plak pas tu astro masukk lebat la dik. Nmpk agama pun diorg jual. Tu la nama KAPITALIS.