Isnin, 4 Mei 2015

DANA CELAH APA?






RM15 juta dana usahawan
BAGI menggalakkan penyertaan usahawan Bumiputera di Sarawak, Unit Peneraju Agenda Bumiputera (Teraju) menyalurkan dana RM15 juta kepada Unit Pembangunan Usahawan Bumiputera Sarawak.


KAH KAH KAH

woit
baca betul betul
bukan 15 bilion
hanya 15 juta
15 juta ringgit
baru harga kasut
pengantin di kazakhtan
15 juta dana bumiputera?
dana celah kangkang je?

KAH KAH KAH












-------------------

2 ulasan:

Awanama berkata...

Duit suroh bebudak bahalol tutup mulut tak dapat ikut free ke kenduri ZAKARSTAN aka Kazakstan

15juta bayar bunga kahwin kasut dan kertas jamban hotel pun tak cukup


Lahanat tak habis habis nak menipu rakyat

Awanama berkata...

Hoi TT.. najib bini rosmah mmg cerdik jimat simpan wang. Boleh rakyat contohi. Jika nak buat majlis kawin yg mewah, simpan duit secukupnya. Dari hari mula bertunang, duit kene menyimpan dah.

Mcm Abang Mat kata la, tak banyak, sehari RM17,000.00 jer. Cukup 6 tahun simpan (tolak weekend), dpt la RM20 juta. Baru berbaloi nak buat kenduri kawin.

Rakyat mmg boros, ssb tu x dpt simpan RM17,000 sehari. Kahkahkah.. Hang kalo berjimat mcm ni Isham, dah lama dah hang buleh kawen. Ini idak.. melawan cakap orang tua2..