Isnin, 4 Mei 2015

PENCERAHAN LAGI





JIMAT SIMPAN DUIT
Hoi TT.. najib bini rosmah mmg cerdik jimat simpan wang. Boleh rakyat contohi. Jika nak buat majlis kawin yg mewah, simpan duit secukupnya. Dari hari mula bertunang, duit kene menyimpan dah. Mcm Abang Mat kata la, tak banyak, sehari RM17,000.00 jer. Cukup 6 tahun simpan (tolak weekend), dpt la RM20 juta.

 Baru berbaloi nak buat kenduri kawin. Rakyat mmg boros, ssb tu x dpt simpan RM17,000 sehari. Kahkahkah.. Hang kalo berjimat mcm ni Isham, dah lama dah hang buleh kawen. Ini idak.. melawan cakap orang tua2.. on DANA CELAH APA?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 7:03 PM

PERLU IKAT PERUT
Rakyat ikat perut tak mampu membeli sbb barangan keperluan mahal sbb gst Puak2 umno dan penyokong ug hidup senag sbb puak2 ni kebal serba bin serbi. Ug boleh baca doa agar perut mereka selalu kenyang dan puak2 ni digelar ulama waris Nabi . Puak2 ni boleh direct kat tuhan bila brdoa rakyat miskin bin papa kedana tak ada linrs kat tuhan . 

Tuhan hanya tolong puak serban bin jubah aja. Oooooi ! Kalu Zionis Kominis tuhan boleh tolong tak mungin miskin bin papa kedana tuhan tak tolong . on DUIT NEGARA KERING
Anonymous
at 5:07 PM





--------------

1 ulasan:

Awanama berkata...

Negara kita kaya tapi Rakyat papa kedana

Kepala Otak nya; apa yang salah silap nya

Budak BODOH boleh jadi pemimpin sebab nak Melayu punya pasal

Ini ajaran NABI SAW ke ?????

Apa kata MOPTEA ?????