Selasa, 5 April 2016

KAPIR TERSEMBUNYI




KAPIR TERSEMBUNYI
apa yg gempaknya?kafir itu adalah ingkar.jgn ingat ulama2, mufti2, org2 agama tidak berlaku kafir..kafir yg paling besar adalah kafir tersembunyi..dari luaran, dari pakaian, dari jubah dan segala aksoserinya bole nak menyembunyikan kekafiran dlm diri..hakikatnya tuhan bagi tuhan zeus je yang tahun..contohnya ckp berdekah dekah tp berak dlm jubah..

org tak nampak taik tp org akan mula membaui taik itu perlahan2..sume org bole ckp pasal hukum ckp pasal tuhan dan semua org belum tentu bole islam 24jam sehari, melainkan islam katepe..islam kad pengenalan setempat..kad pengenalan..

tuhan diingati selama 5kali solat je, lepas solat , tuhan sudah hilang, tuhan sudah mati, yg sentiasa hidup adalah DUIT, fulus fusikom..nape tak percaya? cuba lihat ulama2 ketika dipentas tv, dimimbar2 masjid disurau2..mrk akan kedengaran ghairah dgn keimanan, sedangkan itu hanya teori shj, praktikalnya belum tentu..semua syarahan2 itu wajib ada kelas wajib ada latihan agar nampak tuntas dan merapi ketika on BANGGA JADI KAPIR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/4/16



-----------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

BAHALOL

Orang MALAS tak ber duit hidup TIPU orang saja

Tengok muka pun tahu

Badan BESAR , PERUT BESAR , OTAK KECHIK

Tengok saja SI SOTONG , SI PORNO dan MAT BAHALOL