Rabu, 24 Julai 2019

APA MADEY KATA







APA MADEY KATA

1. Saya sering ditanya berkenaan video lucah.

2. Video ini dibuat dan di viral jelas untuk tujuan politik. Khusus untuk menghalang kejayaan politik individu tertentu.

3. Tindakan yang diharap menyusul tayangan ini ialah penyingkiran individu yang disasar.

4. Tindakan ini boleh diambil oleh saya kerana saya berkuasa.

5. Apabila saya ambil tindakan ini maka berjayalah pihak yang merancang perbuatan jahat ini.

6. Agama saya melarang sengaja mengintip mencari keburukan orang. Apa yang dilakukan lebih buruk dari mengintip.

7. Saya tidak sanggup diperalatkan. Jauh sekali oleh perancang yang berniat jahat dan mengguna politik kotor.

8. Ini bukan soal moral. Ini adalah masalah politik. Ia akan ditangani sebagai isu politik.


---------

4 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Iyolah kau EEE....mcm sinana buat repot pulis ngro dia cabut kondom ditengah2 geselan...seposen pun seposenlah katanya...kakkakakakk

Makannasi berkata...

Maknanya betul.la azmin tu kan??
Tapi takkan ambil.tindakan masaalah personal azmin tu kan...

But still azmin akan kena pau jika dia jadi pm

Betoi kan.. correct me if i m wrong

Unknown berkata...

Takpela lau nk ckp nuar dalang filem semburit..tutp cerita tu. Hbis tu yg plakon tu plk sape..plakon tu yg dpt sedap sbenarnya. Lau nuar kna hukum misalnya, yg plakon tu kna jgk tak? Jgn dorg duk satu sel dahla...blh pecah stor kunyit satgi..

Tanpa Nama berkata...

1998 adalah contoh apabila tindakan diambil.

2019 diminta ambil tindakan tanpa lalui siasatan polis dan tindakan mahkamah pulak. Reform tahik la gitu.