Khamis, 28 April 2011

SATU LAGI PROJEK TIPU RAKYAT




TOK LEBAI MONGOL



SURUHANJAYA DIRAJA SEKONGKOL DENGAN SPRM , DAKWA ADIK TEOH - mkini

Prosiding Suruhanjaya Diraja (RCI) yang menyiasat kematian pembantu politik yang ditangguhkan secara tiba-tiba mungkin 'plot' bagi memastikan kenyataan saksi adalah 'konsisten'.

Adik perempuan Teoh, Lee Lan berkata beliau mengesyaki keputusan suruhanjaya itu untuk menangguhkan prosiding kepada minggu depan adalah percubaan adalah menutup kepincangan saksi Suruhanjaya Pencegahaan Rasuah Malaysia (SPRM).

Semalam, penolong penguasa SPRM Azeem Hafeez Jamaluddin mengakui bahawa ada arahan supaya tidak menceritakan peranan ketuanya, Hishamuddin Hashim, dalam siasatan berhubung salah guna dana kerajaan negeri.

Menurut Azeem arahan yang diberikan mereka adalah “supaya semua kenyataan kepada polis dan juga semasa memberi pengakuan (semasa inkues dan juga RCI) mesti selaras.”

“Saya lihat tidak ada sesiapa pun dalam SPRM yang bercakap benar, (ini) amat jelas. Jika tidak ada sesiapa melakukan pembunuhan, tidak perlu tutup. Ini amat jelas semasa inkues juga,” kata Lee Lan kepada wartawan selepas prosiding ditangguhkan di Kompleks Mahkamah Kuala Lumpur hari ini.


PROSIDING SURUHANJAYA KEMATIAN TEOH DITANGGIH KE 3 MEI – berita hairan

Pengerusi Suruhanjaya Siasatan kematian Teoh Beng Hock, Hakim Mahkamah Persekutuan Tan Sri James Foong Cheng Yuen, hari ini menangguhkan prosiding itu ke 3 Mei selepas semua saksi bagi minggu ini selesai memberi keterangan.

Beliau berkata, pada prosiding minggu depan, suruhanjaya akan memanggil Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN), Ean Yong Hian Wah dan anggota keluarga Teoh untuk memberi keterangan.
Bercakap kepada pemberita di luar bilik suruhanjaya di Kompleks Mahkamah Kuala Lumpur Jalan Duta di sini hari ini, Foong berkata beliau berharap suruhanjaya dapat menyelesaikan siasatan kematian Teoh dalam minggu depan.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…KALAU DI HOLYWOOD DI PANGGIL SCRIPT BREAK… kah kah kah..

kah kah kah…KALAU BUAT FILEM DI PARIS DI PANGGIL UNE JOUR… kah kah kah..

kah kah kah…KALAU DI MALAYSIA…. INI DIPANGGIL NAK UBAH SKRIP…. kah kah kah..

kah kah kah…MACAM MACAM CARA NAK MENIPU OARANG RAMAI…. kah kah kah..

kah kah kah…SEMUA TAK BOLEH DI PERCAYAI…. kah kah kah..

kah kah kah… DARI PERDANA MENTERI …. HINGGA KE MUFTI….kah kah kah..

kah kah kah…. DARI MAMAK …. HINGGA KE TAMBI…. kah kah kah

kah kah kah… SEMUA KAKI KELENTONG….SEMUA PENIPU…. kah kah kah…

nota:
semua kes tak selesai
semua kes tangguh

apa jadi dengan kes kugan
apa jadi dengan kes francis
apa jadi dengan kes sarbani
apa jadi dengan kes aminulrasheed

semua tipu
bila china marah
kata china nak ambil kerajaan
bila india marah
kata india tak hormat raja gopal
kah kah kah

5 ulasan:

cicit ngah layor berkata...

Semalam bukan main tinggi suare boss sprm bercakap kononnyer dier akan dakwer saper2 yg lakukan rasuah,samer ader dr parti BN atau PR.Sombong benor bunyinyer.Satu soalan kpd Abu Kasim ni.Mat Hasan N9 tu ndak didakwer atau tidak?Jgn cakap sombong kalau tangan kener tambat sebelah.Kalau org biaser ni siasat sampai tumpor,kalau menteghi takut sampai tercabut telor.Nanti,kalau dh mati,jangan sampai org kencin ataih kubor.

RAJA MUDA REMAN LONG GAFFAR alHasyimi berkata...

bentuk suruhanjaya bebas atau kehakiman luar Negara jangan gunakan yang dalam Negaa pasti tidakakan selesai kes ini atau tumbangkan BN pada PRU13 in barulah kita akan dapat keadilan. Selagi BN memerintah beginilah jadinya.. kalau kita nak tahu akan kebenarannya maka kita mesti korbankan jiwa raga kita tolak BN dengan kadar segera!!!

Kamal berkata...

Kalaulah Kublai Khan dari Monggolia ni masih hidup, tentu Tok Lebai Monggol ni dah lama kena cincang.Apa taknya kerana Kublai Khan menuntut bela atas kematian cucu-cicitnya atas kekejaman Tok Lebai Monggol yang telah membuncitkan keturunannya.Kah..kah..Kah. Kenape ekor serban Tok Lebai Monggol tu naik keatas? Kah..Kah..Kah. Sahlah Tok Lebai penipu nombor satu kat Malaysia.
Ape lagi projek kat Malaysia yang Tok Lebai nak tipu lagi?Bertaubat nasuhalah..hayat politik Tok Lebai dah nak sampai ke penghujung.Kah..Kah..Kah.

V for gunpowder berkata...

http://ataabastille.blogspot.com/2011/04/rahim-wakilkan-esgay-sumpah-laknat.html

admin berkata...

apa jadi dengan kes saiful bukhari ..
kah kah kah kah ..