Ahad, 24 November 2013

HIGH NOON SELESAI



DARI FACE BOOK


Keputusan Pemilihan bagi Jawatan Naib Presiden

1. Dato' Hj Abu Bakar Chik - 364
2. YB. Dato' Husam Musa - 520
3. YB Dato' Mahfuz Omar - 504
4. Hj Salahuddin Ayub - 917
5. Dato' Tuan Ibrahim Tuan Man - 847

Oleh yang demikian Naib Presiden PAS Sesi 2013-2015 adalah seperti berikut:

1. Hj Salahuddin Ayub
2. Dato' Tuan Ibrahim Tuan Man
3. YB. Dato' Hj Husam Musa 

Takbir!


----------

2 ulasan:

Awanama berkata...

Rekemonlah haji saleh tu jadi datuk....apo ni....den nak tengok duo je kejadian.....dio dijilat utusan ko atau dio diludah utusan....itu yo....rekemonlah....

PENYOKONG TOTAL FOOTBALL berkata...

tak menjadi nampaknya tangisan abang2 lobai pulau pinang.... tak apa bang lobai, 2 tahun lagi kasi kuat tangisan tu. kalu boleh menangislah sampai guling2 macam budak kecik tak dapat ais kerim turrr. kalu ada pak2 lobai yang dah sedia nak berUG, kenalah tarik brek mengejut nampaknya sebab abang mat sabu la ni tengah duduk kat atas nun lagi...

Soalan 1, bila abang2 lobai penang nak keluar PR? Hari tu macam beriya-iya! Tak kan tarik brek mengejut jugak kot?

Soalan 2, abang2 lobai penang yang menangis2 hari tu dah pegi isi borang nak menyeberang ke belah sana nun ker belum? Eloklah siapkan cepat sikit time tengah hot ni...kang tak merasa pulak! Ye la..kat belah sini rasa-rasanya kompom dah nak kena cuci kaki mintak blah. Kalu belah sana nu, banyak peluang jadi cai-cai masuk TV lebih kerap. Pendapatan memberangsangkan bang lobai ooiii!

Dan lagi, pak-pak lobai...la ni main bola dah ikut sistem 'total football" dah. Dema tak main lagi sistem lama sebab selalunya main sistem lama kompom kalah punya walaupun sorakan penyokong pasukan bergemuroh. Pak2 lobai kena tukar taktik la main cara 'total football'. Ingat tuuuuu...jangan main ikut gaya lama zaman Pele dulu....masuk suku akhir pun tak kan merasa pak lobai ooiii!

kih kih kih kih kih
lobai lobai!
macam ni punya lobai pon ada kerr!