Khamis, 2 Januari 2014

NAJIB DAN ROSMAH BERTAMBAH SUWEY





  • 2014: Tahun gelap buat Najib, Umno dan BN

    02-01-2014 HARAKAHDAILY
    2014: Tahun gelap buat Najib, Umno dan BNKUALA LUMPUR: Ramai yang menganggap 2014 adalah tahun sengsara buat rakyat berikutan kenaikan harga barang dan perkhidmatan yang berpunca daripada kelemahan Najib dan kabinetnya mengurus negara.
  • Dalam masa yang sama, sambutan kedatangan tahun baru 2014 juga bagaikan suatu malapetaka buat Najib. 
    Menurutnya, jika tahun-tahun sebelumnya, kedatangan tahun baru disambut dengan kegembiran, keriangan dan percikan bunga api yang bergemerlapan tetapi pada tahun ini ia dimulakan dengan demonstrasi Turun di Dataran Merdeka bagi membantah kenaikan harga barang serta kos sara hidup yang kian meningkat.




KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.. KAH KAH KAH.... kah kah kah..

 kah kah...INI HARAKAH YANG CAKAP.... kah  kah..

kah kah..INI SUARA DARI PARTI TERBESAR DI MALAYSIA... kah kah..

kah kah kah... SAHEH NAJIB SUWEY... kah kah kah...

kah kah kah..MALAPETAKA SUDAH SAMPAI... kah kah kah..

kah kah kah.. SATU MEI HARI BURUH .... kah kah kah..

kah kah kah... SATU MEI BERGULING GULING.... kah kah kah


HARI RAKYAT MARAH

-----------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku ni meniaga pasar malam jual apam balik. Aku kalu ada orang ameno beli apam balik aku, aku kasi naik harga 30 peratus lebih tinggi. pada pendapat aku, tindakan aku betul dan tepat kerana orang ameno suka harga barang naik. Tapi bila aku naik harga apam balik aku, orang ameno tu marah aku dan terus belah......la, aku ingat dia tak marah bila aku naikkan harga apam balik aku....

ko rasa tindakan aku menaikkan harga apam balik kepada orang ameno tu boleh ker?

Tanpa Nama berkata...

pok jib dan kak loose mah harus ingat......tahun 2014 adalah tahun permulaan menghentikan segala bentuk penindasan terhadap rakyat yang ditindas.Sila hentikan segala bentuk pernindasan politik, ekonomi, sosial, agama dan bangsa.