Jumaat, 3 Januari 2014

SUWEY NAJIB BERTAMBAH LAGI






KOMENTAR TUKAR TIUB
ini berita baik
gunakan isu kapal terbang ini 
gunakan isu anak rosmah beli flet  di new york
untuk menghasut
orang ramai untuk benci
kepada najib dan rosmah


 Penulis blog pro-Umno: PM ada jet mewah baru?
Di tengah-tengah langkah penjimatan, penulis-penulis blog pro-Umno tampil mempersoalkan sama ada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak kini terbang ke seluruh negara menggunakan jet mewah baru.

Dalam tulisan di blog, antaranya oleh Big Dog dan RockyBru, mereka membangkitkan pesawat Airbus ACJ320 dengan nombor 9H-AWK – dikenali "Perdana 2" atau "NR2" – yang kebetulan sama dengan huruf singkatan Najib.

Pesawat itu didaftarkan di Malta dan disewa daripada kumpulan penerbanganComlux.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... DALAM SUASANA RAKYAT MARAH... kah kah kah..

kah kah...ROSMAH DAN NAJIB BELI KAPAL TERBANG BARU... kah kah ..

 kah kah... INI MEMANG BAIK UNTYUK MODAL MENGHASUT... kah  kah..

kah kah kah..BAKAR LAGI... CURAH MINYAK... kah kah kah..

woit..JANGAN LUPA SATU MEI.... kah kah kah

--------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dengar khabar kepunyaan menantu Kazakhsyan yang punya...TT cuba cuba la investigate...pengoperasian nya pula guna wang dari mana...hahahhahaha rakyat malaysia kena tipu je dengan NR ni...hello Perdana 2...ACJ 319 sape yang operasikan...hehehhehehe rakyat Malaysia bodoh...

Tanpa Nama berkata...

BabiNajib ni mmg dah sial dr dulu lg

Tanpa Nama berkata...

sekurang2nya kenaikan tol dan tarif elektrik nanti dapat menampung bayaran pengoperasian jet baru ini. Marilah kita berwasatiyah agar jet ini dapat terbang dari satu negara ke satu negara membawa para pemimpin dan keluarga mereka.....

Tanpa Nama berkata...

kalau nak cuti pon, pakailah duit gaji sendiri. Kalau tak mampu naiklah air asia. Jangan guna jet kerajaan kalau tujuan pergi hanya untuk melancong. Janganlah salah guna kuasa. Kita kat office pun boss tak bagi pakai kereta proton saga BLR bila kita nak melancong ke kampong tengok mak bapak kita.

Tanpa Nama berkata...

Wow.. kan dia ikut saranan Wahid Satay tu.. tak suka tol, guna jalan tak bertol. Galakkan rakyat beli jet dan kapal terbang..