Jumaat, 21 Mac 2014

BERITA PELIK BIN MELIK



Jawi seru umat Islam yakini polis pertahan keamanan negara

OLEH HASBULLAH AWANG CHIK
Jawi seru umat Islam yakini polis pertahan keamanan negaraJabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) menyeru umat Islam agar meyakini fungsi Polis Diraja Malaysia (PDRM) dalam mempertahankan kedaulatan...SELANJUTNYA


BERITA PELIK BIN MELIK

pasai apa pulak
iawi cakap lagu ni
ada apa apa ke?
semua tahu peranan
polis


ini mesti ada cendul
dalam hidung
KAH KAH KAH


----------

3 ulasan:

Awanama berkata...

Bro.

Kalau kita tengok baju ketua pegawai askar australia ..tak banyak papan penuh dada pun..putih ..sempoi je

Tapi panglima dan polisi mesia..mak oii..bercolor-color petaknye pangkatnye..ijau merah kecik besar..dan lar muka ketat..lagak je..mata senget sebelah je..apa punye tur daaa...
Mesia boleh!!

Awanama berkata...

Sebab jawi ada dalam polis la tt, kau tak tau ke? Dah lama jadi rakyat malaysia takkan kau tak tau ada jawi terpampang dalam logo pdrm tu???

Awanama berkata...

Semua polis yg ade hari nie kbnykkannya dah masuk jawi.tp tamg dah pandai bersuci lps jawi tu x taw la plak.tt dah brpa kali nasuk jawi.ker x berjawi.kah kah kah.jgn kao.nanti marah bapak JAWI.Dia akn jawikan kaw.kao tak tgok najib berjawi perdana kat dataran putra jaya ker.ketua jawi pon ader.menteri jaga jawi pon ade.