Selasa, 19 Ogos 2014

MAHARAJA FIRAUN SUDAH BERSABDA





KOMENTAR

apakah sudah ada rancangan
untuk terajang najib
apakah muhyiddin sudah sedia
apakah zahid sudah sedia



Kritikan Mahathir kepada Najib untuk pemilihan Umno tahun ini, kata bekas menteri


Kritikan  Mahathir Mohamad ke atas pentadbiran Najib Razak adalah cabaran kepada pewakilan akar umbi menjelang Perhimpunan Agung Umno November ini, kata bekas menteri kabinet Zainuddin Maidin.

Bekas menteri penerangan itu berkata, kenyataan Mahathir itu bertujuan menyeru akar umbi supaya berani dan mengkritik perdana menteri daripada sekadar membodek.

"Ini adalah suatu strategi Mahathir yang akan membangunkan gelombang baru dari kocak arus yang tidak kelihatan di permukaan dalam kehilangan keyakinan suatu bangsa yang merasa  terumbang-ambing dalam kepimpinan yang tidak jelas dan tidak tegas untuk menjamin masa depan mereka di negara sendiri.

- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/kritikan-dr-mahathir-kepada-najib-untuk-pemilihan-umno-tahun-ini-kata-bekas#sthash.dTqp24km.dpuf


KAH KAH KAH 
woit
awal awal sudah sedia
semua nak terajang najib
atau nak minta projek

silap besar
najib tak jaga projek
yang jaga projek
bik mama
pergi bodek bik mama
katakan tahun ni
nampak bik dah slim
jamin dapat projek

KAH KAH KAH



---------

6 ulasan:

Amuraria berkata...

awas bekas menteri 'erection' ni ! geng-geng mamak berkeliaran daa ! ABU 1

Awanama berkata...

ini berita baik, masa untuk melaga-lagakan mereka.... mari sape pilih ikan lage madey atau ikan lage najib... tak perlu tunggu panda bik mama lagi...

Awanama berkata...

Pada firasat aku:

Itu semua 'Wayang UMNO'.

Yang pasti Mahadey, Najib & Anwar sedang rancak menipu Melayu Cina India.

Awanama berkata...

Lulus 16 billion projek lapangan terbang kulim...mahadeath u turn semula..

Awanama berkata...

sesungguh nya firaoun firaoun masih tak GOL!!!!!!

ketahui lah.

Awanama berkata...

eh, betul lah tt!
aku ingat aku sorang je yang perasan, rupa2nya tt pun nampak gak yang bik mama tahun ni dah selim.
konpem bila oktober-november ni nanti sahih bik mama lebih selim lebih chun!
(huhu harap2 dapat la aku projek besarrr punye sebijik pun jadik la!)