Jumaat, 26 Julai 2019

BERAHI KE TIDAK ?




BERAHI KE?


Ab Rahman Yaacob
Berahi lebih baik dari mabuk kerana mabuk cenderung melakukan kezaliman termasuk membunuh.
SukaBalas10j
Jaafar Malek
Apa sudah jadi dengan Hisham Rais ni??? Dulu berahi dengan Reformasi jalanan dan tidak percaya BN akan tumbang melalui pilihanraya. Menjerit2 atas pentas menghasut rakyat bahawa untuk tumbangkan BN.hanya dengan satu cara iaitu jalanraya. Sekarang PH dah jadi kerajaan melalui pilihanraya mungkin gangguan kepada keberahian Hisham kepada jalanraya menyebabkan keberahiannya kepada Mahathir dengan pusingan 720°..
SukaBalas10j
Sany Razak
Bila HA ni nak mampus Dalam penulis Kotor,jijik Dan meluat seperti mukanya.

SukaBalas11j
Nakhoda Delima
Hishamuudin Rais(HR) pun berahi menaikkan peluh jantan Anwar. Berahi Hishamuddin lagi labun drp berahi Anwar. Berahi HR umpama batu api abad ke-21, menjolok dan menyimbah minyak di atas bara ketika angin kering yg sedang berahi juga. Malahan, jika berahi HR ini menyelinap ke urat minda, akan terpacul berahi meluat kpd orang lain, dan berahinya itu juga akan menyebabkan bercempera rakyat marhein. Ada pun rakyat hanya berahi manifesto yg semakin mereput disimbah berahi kuasa dan berahi terakhir ialah PRU 15.
SukaBalas11j
Sye-------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Wahai bani melayu baca la dengan fikiran yang terbuka dan tidak beremosi. Berdialog la secara intelek. Berhujah secara rasional dan berfalsafah. Semoga bangsa melayu di lihat sebagai umat yang mempunyai daya pemikiran intelek yang tinggi dengan keupayaan mengupas setaraf dengan bangsa-bangsa yang maju.