Selasa, 9 Oktober 2012

MALIKUL SEMBAB BERFAKWA LAGI




BERHIMPUN DI STADIUM KELANA JAYA
SABTU 13 OKTOBER 2012 JAM 4:00 PETANG
MENUNTUT 8 TUNTUTAN

TANGANI PLURALISME, LIBERALISME - meloya

KUALA LUMPUR 8 Okt. -  Muhyiddin Yassin berkata, penyebaran fahaman pluralisme agama dan liberalisme merupakan satu cabaran serta ancaman yang melanda umat Islam pada masa kini.

Menurut  Muhyiddin, fahaman tersebut menganjurkan pengikutnya terutama umat Islam membebaskan diri daripada kepercayaan serta peraturan yang menjadi asas keimanan dan ketakwaan kepada Allah SWT.

Beliau berkata, pendokong fahaman itu menghalalkan pergaulan bebas, perkahwinan sejenis, perbuatan murtad dan segala bentuk kemungkaran lain yang kononnya atas nama kebebasan individu dan hak asasi manusia.

Katanya, fahaman ini jika dibiarkan menular akan menyebabkan berlakunya keadaan yang mana masyarakat tidak lagi menjalani kehidupan berasaskan panduan dan pedoman agama.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... PLURISMA DAN LIBERALISMA BAHAYA?.... kah kah kah..

kah kah kah...BAGAIMANA DENGAN RASUAHISMA?.... kah kah kah..

kah kah kah..BAGAIMANA  DENGAN TIPUSISMA ORANG MELAYU?...kah kah kah..

kah kah kah...BAGAIMANA DENGAN BODDOHKANISMA ORANG MELAYU.?... kah kah kah

kah kah kah...BAGAIMANA DENGAN BUNUH ALTANTUYAISMA.... kah kah kah..

kah kah kah.... BAGAIMANA DENGAN  BELI CINCINISMA?... kah kah kah...

kah kah kah.... BAGAIMANA DENGAN JUAL AGAMAISMA.... kah kah kah..

kah kah kah... BAGAI MANA DENGAN BIK MAMAISMA.... kah kah kah

HIMPUNAN MENUNTUT 
8 TUNTUTAN


6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bro TT, hari ni anak anak akan mula jawab PMR,selamat maju jaya. Cikgu yang kena jaga periksa dapat elaun satu sidang (sessi) RM 1.Kalu jaga 2 sidang sampai petang dapat rm2(sama harga masuk jamban KLCC).
Janji ditepati kah kah kah.....

Tanpa Nama berkata...

TT...Dalam Umno tak ada rasuah....yang ada ialah:

i) SEDEKAH
ii)FARAID

Katakanlah kau mintak tolong dengan seorang Datok....OKU (Orang Kuat Umno)...Dia tak akan tanya berapa peratus kau nak bagi...Dia hanya serious aje...Tapi...bila kau kata..."Ok Datuk....dapat projek ini...saya SEDEKAH kat Datuk 30% dari nilai projek"...barulah dia senyum...ataupun...kau cakap..."Ok Datuk...dapat projek...FARAID kita macam ni...bla bla bla"...kau tengok....laju aje dia buat kerja...sebab pada dia...dapat aje duit projek...pergi buat umrah...mintak ampun...(ini pun ustaz umno yang ajar...tak caya...tanya ulamak muda umno)...kahkahkah

Anti SemBABIsme berkata...

kah...kah...kah....aku gelak sampai tekincit.....kah...kah..ko betol x siuman la TT....adussss.....terbest...

Tanpa Nama berkata...

"Beliau berkata, pendokong fahaman itu menghalalkan pergaulan bebas, perkahwinan sejenis, perbuatan murtad dan segala bentuk kemungkaran lain yang kononnya atas nama kebebasan individu dan hak asasi manusia."

Memang betullah apa yang TT katakan selama ni, negara kita berada ditahap yang mana media membodoh-bodohkan rakyat, pemimpin tidak bercakap isu kenegeraan yang SEPATUTNYA dicakap, perkara POSITIF dan NILAI tentang pluralisme agama dan liberalisme agama tidak digembar gempur sedangkan berita MELOYA dicakap...MELAYU DIBISUKAN dgn berita2 sebegini,

Pergilah tanya rakyat Malaysia, mana ada orang akan cakap mereka suka perkara2 negatif yang disebut di PARA 1 di atas, sepatutnya Mereka (Pemimpin) perlu didik rakyat kaedah menangani isu berkenaan tapi apabila dibaca isu diatas, aku akan cakap, XDE ISU LAIN KE YANG LEBIH UTAMA YANG BOLEH DILETAK DALAM BERITA.

Rakyat perlu berita yang menjana minda, bukan berita2 bodoh, BANYAK SGT JABATAN2 yang bekerja atas nama AGAMA DAN KEMANUSIA di bahagian kerajaan, mana mereka ni semua? goyang telo dalam ofis? ngumpat dalamm ofis? Slogan Berkhidmat untuk negara TIDAK betul2 dihayati oleh mereka yang menjawat jawatan tersebut, rata2 pekerja di jabatan2 ini tahu MAKAN GAJI BUTA, kerja dgn JABATAN AGAMA, PATUT kerjanya tegakkanlah nilai2 agama, tapi KONONnya BERFIKIR kerja di sana boleh MEMBAWA KE SYURGA...dah kerja di JABATAN AGAMA, mereka lah INSAN yang paling MULIA di sisi TUHAN, BAWA JE NAMA JABATAN AGAMA, tapi HAPRAK.....nak je aku mencarut kan sini...dari PEMIMPIN kepada RAKYAT, ramai yang sikapnya tengok saja.............INI PATUT KO HIGHLIGHT TT..Byk pencerahan yang ko tulis aku sokong...kita perlu memiliki pemikiran bebas maju dan berdaya saing di MALAYSIA. TAPI perlu selitkan NILAI, kalau x, ramai pembaca dalam blog ko ni, hanyalah mereka yang tahu IKUT IKUTAN dan BODOH dan tahu melalak Je.....LAST SKALI, PEGI LA MAMPOS DGN MUFTI2 NI DAN PAK LEBAI YANG KONONNYA BERCERAMAH KERANA ALLAH, PADAHAL BUAT DUIT, LANCAU, NABI CERAMAH JADI PAPA, DORANG CERAMAH DAPAT DUIT...KAH KAH KAH -INDAHSINARSANGSURIA

Tanpa Nama berkata...

FUCK PAK LEBAI

Tanpa Nama berkata...

Bila mat sembab berfuckwa Syaitanisma akan murtad dan Madey akan jadi devils!Mat monggol jadi pengecutnisma!Kah..Kah..Kah..