Khamis, 27 Februari 2014

MALIKUL SEMBAB BERSABDA LAGI





Tan Sri Muhyiddin Yassin
PUTRAJAYA -  Muhyiddin Yassin menengaskan bahawa kerajaan tidak akan bertolak ansur mengambil tindakan terhadap perniaga yang mengingkari peraturan perniagaan untuk mencari keuntungan melampau.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

woit..KENYATAAN HASAN MALEK.. kah kah kah

kah . DALAM SISTEM KAPTALIS SEMUA NAK UNTUNG.. kah..

kah kah kah..JUAL  BARANG UNTUK UNTUNG MAKSIMA... kah kah..

kah kah kah..MENIAGA BUKAN SEDEKAH JARIAH... kah kah kah..

kah kah..SEMUA KAPITALIS NAK DAPT UNTUNG... kah kah

woit... PASAL  ITU KENA BELAJAR.... kah kah kah..

kah kah... JANGAN JADI HASAN MALEK... kah kah kah

kah kah kah..BELAJAR DI UM AMBIL USULUDDIN... kah kah ...





-----------

4 ulasan:

selamat hari hartal berkata...

hari buruh 2014 buat mobil hartal la pakcik. Dulu tak ada teknologi pun boleh mobil satu malaya. sekarang dunia dihujung jari. Anarkis, punkers, komunis, nak jadi yb pun dah ramai mesti diorang rajin punya nak mobil. Hkr dulu berapa orang sangat yang mobil menggugat jugak. Tapi potong stim pasal berkumpul nak dengar ceramah dan jalan ramai-ramai je. Mobil hartal la pakcik. Anarkis dah cult. Boleh pakai mobil stail anarkis. Lagenda tak mengulang sejarah, tapi mencipta sejarah.

selamat hari hartal berkata...

hari buruh 2014 buat mobil hartal la pakcik. Dulu tak ada teknologi pun boleh mobil satu malaya. sekarang dunia dihujung jari. Anarkis, punkers, komunis, nak jadi yb pun dah ramai mesti diorang rajin punya nak mobil. Hkr dulu berapa orang sangat yang mobil menggugat jugak. Tapi potong stim pasal berkumpul nak dengar ceramah dan jalan ramai-ramai je. Mobil hartal la pakcik. Anarkis dah cult. Boleh pakai mobil stail anarkis. Lagenda tak mengulang sejarah, tapi mencipta sejarah.

DIDI KOTA BELUD berkata...

Malikul sembab ada kurap...ubat kurap dapat dikedai ubat cina....bila kurap dia naik sheikh...dia nak bakar kedai cina tu pulak..padahal kedai tu jelah satu satunya yang ada kuraption punya ubat....dia mana bebal..dia acah cah ja...hassan maliklah kalau bakar satu satunya kedai ubat kurap di pagoh.....kakakkaka....kena limau dengan belerang tak tahan...pakailah krim ubat cina tu sampai kiamat..din din...kusangkakan jawamu pakai kerambit...rupanya rupanya jawamu banyak kurap....

Awanama berkata...

Haha.. masuk um amik usuluddin..appa ko punyer lawak ni TT..aku baru bangun tido ni pun tersengih kerang busuk giler dikaitkan ngan budak2 belajar agama ni.. mmg direkrut utk jadi hampeh dan betul bendul.. kalo lu kasi trick sikik, trus cirit birit dan menggelupor takutkan api neraka.. poyyo jer mamat2 cenggini..

Lagi teruk, pergi Mesir amik lughah.. balik mesia, boddo melempeng2.. jangan-jangan sekali membuat lawak pasal agama dgn bebudak lughah ni.. baru intro jer, kita dah terkeluar islam dan asyik disuruh kita bertaubat.. jumpa ini orang, lu ketuk dia lagi cepat2 mampos mcm lu ketuk kapla keling eee...