Ahad, 20 April 2014

SEMOGA ROHNYA DI CUCURI RAHMAT




HARI KUDUS PETANG AHAD


Kesedihan mengiringi perjalanan terakhir mendiang Karpal Singh

Kesedihan menyelebungi kediaman mendiang Karpal Singh di 144A, Jalan Utama sebaik keranda dibawa masuk ke dalam van menuju ke Dewan Sri Pinang dalam perjalanan terakhir sebelum disemadikan. Orang ramai mula berkumpul seawal jam 6.30 pagi untuk mengiringi mendiang. Isteri mendiang, Gurmit Kaur dalam keadaan sedih da


AL-FATIHAH
En Tukar Tiub.. tolong sampaikan salam saya kpd keluarga En Karpal ini. Saya amat berbangga sama En Karpal dimana segala silap mata UMNO BN dijawab juga dengan silap mata oleh aruah En Karpal. 

Mmg peguam2 balaci UMNO lagi Melayu EEE terpaksa mencari jalan pintas untuk melawan silap mata aruah En Karpal. Kini segala silap mata UMNO akan yerus jadi semakin bebal dan tiada lagi sekelumit kemungkinan lagi untuk En Karpal bangun menongkah segala silap mata UMNO ini. 

Hidup saya semakin gelap dan terus bergelap.. hanya beberapa nama lagi yg tinggal memberi pencerahan untuk sisa baki hidup saya. Pencerahan hidup saya bukannya datang hanya dari agama Islam saja. Malah segala ceruk kominis, yahudi, kafirin, rakyat tertindas terus menerangi akademik ilmiah kehidupan saya. Dgn pemergian En Karpal mengadap Ilahi ini, semakin malap lampu2 pencerahan yg berbaki.

 Sesungguhnya saya semakin sedih untuk teris menitipkan kisah2 Aruah En Karpal yg ada dalam ingatan saya. Beliau banyak mengajar saya on TULUS DAN IKHLAS
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/18/14


----------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

perjalan seorang berhati mulia.....