Khamis, 21 Ogos 2014

SATU CADANGAN TERUNGGUL






Beri Rosmah peluang kemudi kerajaan

KUALA LUMPUR 20 Ogos - Suami  Najib Razak, Datin Seri Rosmah Mansor perlu diberi ruang dan peluang untuk mengemudi kerajaan dengan cara yang tersendiri.

Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani, Ismail Sabri Yaakob berkata, setiap suami  mempunyai gaya kepemimpinan tersendiri dan rupa bentuk  peribadi, mereka mempunyai isu-isu rakyat yang rapat dengan hati masing-masing.

Menurut beliau, Najib dan rakyat Malaysia sungguh bertuah kerana dianugerahkan perempuan gemok hotok lagi rotok yang sentiasa meletakkan rakyat di celah tiga  buah dada di tempat paling atas.

"Bukan maknanya cara jantan takut bini tidak bagus tetapi kita wajar memperhalusi mata kita apabila memandang Rosmah Mansor. Sesuatu dasar kerajaan di Malaysia juga digubal dan bukan dipengaruhi oleh statistik berat badan Rosmah tetapi oleh berapa banyak duit bujet negara yang beliau rembat. 

Sebagai contoh 300 tan air wajib disediakan di Putrajaya untuk beliau berendam. Pintu masuk pejabat Najib di Putrajaya telah diubah suai untuk memboelhkan beliau masuk. Ini belum diambil kira tandas besi dan tangga besi yang diperlukan.

"Selain fakta resmi berat badan Rosmah, kerajaan turut mengambil kira  berat badan Rosmah yang dikutuk oleh rakyat melalui parti politik dan pertubuhan bukan kerajaan (NGO) serta mendapat sokongan rakan-rakan dalam kepimpinan kerajaan," katanya dalam kenyataan di sini hari ini.





------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Satu cadangan yang TUNGGUL....

Tanpa Nama berkata...

betul tu aku sokong. PRU seterusnya calonkan rosmah di pekan. baru laa 'langkah pekan'