Khamis, 21 Ogos 2014

TUMBANGKAN GEROMBOLAN








TUMBANGKAN MUSUH
aku puji sahak sebab air free di selangor (20liter pertama), dia pandai berjimat, dia lunaskan hutang anak toyo, dia kumpul duit negeri selangor, dia kutip hutang pasir, dia tak songlap duit, dia buat benda-benda yg anak toyo tak buat. itu yg aku nampak sebagai rakyat marhaen. aku nampak dia baik. 

yang mana aku tak nampak, aku tak peduli. dia berhutang, kidex, loji langat blah bluh blah, aku tak peduli. yang aku tau, PKR pecat dia, parti komponen PAS dan DAP setuju sahak mesti diturunkan dari kerusi MB. aku nak tumbangkan kerajaan BN, walaupun dimata aku sahak nampak baik, aku tetap istiqamah utk tumbangkan BN. 

sahak, kalau aku sokong kau, BN takkan tumbang tapi kalau aku sokong PR, insyaAllah BN akan tumbang. sori sahak. khalas. on APA DIA KRISIS SELANGOR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/20/14


-------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ye ke ni...kahkahkaha...peliwat nk jadi PM...kahkahkaha

adios TSS berkata...

Sahak ni baik orangnya....tak curi duit rakyat...tak bagi projek pada anak bini...pandai jimat dan simpan duit kerajaan negeri....blb...blaaa.
TETAPI....kerana hutang peribadi dia itulah penyebab musuh dapat masuk jarum...aku tolong kau...kau pun tolonglah aku...ini yang bahaya kepada negeri Selangor. Semua orang maklum...sahak ni dulu CEO Guthrie...PNB...dan dialah yang berkerjasama dengan Tun Hussien Onn mengujudkan ASN untuk bumiputera pada 1978. Oleh itu...dia ni tak biasa kerja dengan arahan orang lain...boss katakan...sedangkan jadi MB mesti mendapat persetujuan dan nasihat dari Exco dan presiden 3 parti. Inilah yang dia tak dapat terima...Itu sebab apa yang dia buat...ikut kehendak diri sendiri dan tak layan pendapat orang lain. Kesimpulannya...Sahak ni merbahaya jadi MB kerajaan PR...tapi bagus jadi CEO syarikat GLC. PR kalau memerintah Malaysia nanti...lantik Sahak ni jadi CEO GLC....dia ni jenis orang yang baik untuk buat kerja....bukan politik. Apa-apa pun tolong jangan londeh Sahak ni sampai nampak spender...cukup-cukuplah tu saudara...jangan berlebihan...tak elok. STOP

underBear berkata...

Khalid ni kira macam mahadet la... Rakyat semua sayang kat dia... Padahai kalau correct correct correct... Baru tau busuk macam mana...

Tanpa Nama berkata...

Khalid Ibrahim ni seorang yang baik. Tapi bila hutang sendiri nak kontra kontra dengan projek kat Selangor, tu aku tak boleh terima. Hutang sendiri bayarlah sendiri. Betullah DNA UMNOGOK masih ada dalam diri dia.

Tanpa Nama berkata...

Aku juga penyokong Khalid Ibrahim. Aku memang cukup sedih dengan apa yang menimpa ke atas beliau. Lagi sedih bila beliau kena pecat.

Namun aku berharap beliau akan merayu pemecatannya itu. Tapi aku dapati sampai kini belum ada berita Khalid merayu.

Sebaliknya Khalid pecat Exco Dap dan PKR dan menafikan kewujudan Kerajaan Pakatan Rakyat di Selangor. Kalau begini, terpaksalah aku lupakan saja Khalid Ibrahim.

Tanpa Nama berkata...

tak jugak..PKR melingkup dah..kalau bubar DUN , harapkan belas ehsan pengundi DAP dan PAS aje..maaf, BN takkan tumbang kalau ginilah method nuar.