Khamis, 15 Januari 2015

GILA BALAK DI KELANTAN







BACA DI SINI:

http://www.malaysiakini.com/columns/285776

SIAPA  INI?


Kelantan sedia disiasat SPRM berhubung 

penerokaan tanah, pembalakan haram 

Kerajaan PAS Kelantan sedia disiasat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) berhubung kewujudan aktiviti penerokaan tanah dan pembalakan haram di negeri ini sehingga dikatakan menjadi punca berlakunya “bah kuning”.
Menteri Besar Kelantan Datuk Ahmad Yakob berkata, pihaknya memandang serius pendedahan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Shahidan Kassim yang mendakwa mempunyai maklumat terperinci mengenai kegiatan pembalakan haram yang wujud di negeri ini.

“Sila... sila... (siasat), kita sedia ikut saluran undang-undang. Kita di Kelantan bersedia lebih dahulu lagi... bukan 24 jam... tapi 25 jam kita buka.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/kelantan-sedia-disiasat-sprm-berhubung-penerokaan-tanah-pembalakan-haram#sthash.WKuXv74u.dpuf


KAH KAH KAH

kah kah kah
mula mula nafikan
tak ada pembalakan
sebut nama tuhan lagi
sekarang boleh siasat
sekarang .. sila.. sila..
kah kah kah
woit kuntau muntau
cakar makar
bukan towkay balak
towkay jual agama

APA PUNYA TOWKAY





-----------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bebudak bahalol pakai kopiah /songkok tuk cari makan , guna guna nama Allah SWT tuk jawatan kedudukan dan duit itu kira biasa sudah.

Lahsnat zaman moden lah.

Tanpa Nama berkata...

Setuju bro rais dia ingat ape kopiah atas kupla mau preach2 orang belakang sapu jalan jgak.

Tanpa Nama berkata...

Ini peluru untuk tembak shahidan der.. Sampai bila kita nk tunggu pendedahan dia.. Adakah macam pendedahan berkotak kotak atau bukti gred a dan gred b