Khamis, 22 Januari 2015

SIAPA PUNYA TRANCANGAN





KOMENTAR
siapa punya perangkap?
siapa punya rancangan?

sirul pergi ke australia
ini projek besar
ini rancangan rapi
sirul terlinat kes bunuh
bukan senang
nak lintas sempadan

semua menunjukkan bahawa
ini dilakukan untuk beri tekanan pada najib
tekanan untuk najib celah

taktik ini sedang berjalan lancar

Sirul, sila hubungi saya – Mahfuz

 | January 20, 2015
"0194423685 itu adalah nombor telefon saya, dan mahfuz455@yahoo.com adalah emel saya.





KUALA LUMPUR: Ketua Penerangan PAS Pusat, Datuk Mahfuz Omar menyatakan hasratnya membantu bekas Koperal Sirul Azhar Umar bagi mendedahkan motif pembunuhan warga Mongolia, Altantuya Shaariibuu.

Menurut Mahfuz, walaupun Ketua Inspektor Azilah Hadri dan Sirul didapati bersalah membunuh Altantuya, motif pembunuhan masih tidak terjawab.

“Saya tidak mempertikaikan keputusan mahkamah, tetapi mahkamah tidak sepatutnya menyembunyikan motif pembunuhan tersebut,” katanya pada sidang media di Ibu Pejabat PAS, hari ini.
Sehubungan itu, Mahfuz bersedia untuk membantu Sirul bagi mendedahkan motif pembunuhan.

“Sirul, sila hubungi saya melalui telefon bimbit, Facebook, dan emel. 0194423685 itu adalah nombor telefon saya, dan mahfuz455@yahoo.com adalah emel saya,” jelas beliau.


KAH KAH KAH

woit
ini kesah hebat
berita tersebar khabar
bukan saja mahfuz cari
akhbar THE SUN
nak beli cerita sirul
kah kah kah
lepas tu dari hollywood
pun telah ada ajen yang
datang cari sirul
kah kah kah

siapa cepat dia dapat

APA PUNAY SUWEEY





------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

woii itu bukan no telepon Mahfuz la. Kalau tak percaya kau org cuba save no tu dlm whatsapp..akan nampak muka anak tok arab

kah kah kah

kampong lad berkata...

1. jika motif diketahui, a. adakah dia boleh terlepas? b. what's next wakil rakyat mahfuz?
2. lagi sorang tu ada kat mana, dlm negeri atau seberang laut? takdak berita pun.
3. apa sudah jadi dgn kempen anti saman ekor? apa motif?