Sabtu, 2 Mei 2015

SKRIP BELUM SIAP





SEMUA SALAH ANWAR

mahathir : siapa arah sirul bunuh althanuya najib ?


najib : saya panglima bugis bawa perahu.... 

mahathir : woit pekak badak....sapa suruh sirul tu bunuh awek mongol tu ha ??? 

najib : bila saya kemudi perahu pantang berpatah balik .... 

mahathir : awak nie sengaja berlakon bodoh atau sememangnya bodoh sakan ? 

najib : negara kita mengunjur tahap ekonomj yang tinggi dan mampu mencapai wawasan 2020 dengan berjaya.... 

mahathir : baik aku sembang dengan ibrahim ali yang katak tu lagi baik.... 

najib : selalunya setiap orang tua akan memarahi anak anaknya dan saya sebagai anak tidak boleh marah kepada orang tua saya.... 

mahathir : mana pi 42 billion engkau simpan mana ?

najib : cukai gst akan membawa kebaikan kepada seluruh rakyat malaysia yang berpendapatan tinggi menjurus 2020.. 

mahathir : betui kah anak hang kahwin hang order bunga pun sampai 3 juta ? 

najib : ini semua salah anwar ibrahim.. .walau berada di penjara tetapi dia yang menghasut rakyat....

 mahathir : konfirm najib kena nasi on KEMANA HILANG 42 BILION RINGGIT
Anonymous
on 4/30/15


--------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mahathir: Hari ini kami minum gs tea, Najib hang minum apa?

Najib: Oh saya hari ini break fast cucur badak.

Tanpa Nama berkata...

Kah! Kah! Kad prabayar pun tak boleh settle! Kah! Kah! Kah! Itu pun nak discriptkan! Kah! Kah!

Tanpa Nama berkata...

pang5 bugess hanya tukang bawa perahu sahaja... nakhoda ialah pompuan gemook pendek yang kaum dia menang dlm pertandingan kerbau ratusan tahun dahulu...

Tanpa Nama berkata...

GST Mmg.bangsat! Kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Awek mongol,awek razaktan,balak tazaktan laki anak jib gor,barua sirul,yana semua tu pencerahan yg dtunjukkan Tuhan.rambut helmet,gst,1mdabodo itupun kira sekali